Gravatar

#1 filmz-cybermaze 19 år siden

Jeg ved godt at dette emne formentlig har været oppe før, men der mangler virkelig et dansk website der henvender sig til fritids/amatør/indie etc film verdenen.

Det er faktisk mærkeligt, at der ikke allerede eksisterer sådan et website (eller gør der?).

Jeg kan i så fald ikke finde det.

Der findes jo alverdens andre hjemmesider.

Hvad mener I?
Gravatar

#2 filmz-markp 19 år siden

ja jeg kunne også godt bruge sådan en side..
Gravatar

#3 gi-jones 19 år siden

Altså dette forum er jo et godt sted at starte.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#4 filmz-cybermaze 19 år siden

Ja og nej.

Det her er et ok forum omend simpelt.

Det ville være rart med en hjemmeside der havde nyheder, artikler, guides/vejledninger omkring udstyr osv. Ja, mulighederne er mange, og jeg kan nok ikke opremse alle de ting som kunne være nyttige.
Gravatar

#5 filmz-yascin 19 år siden

Findes faktisk et amatør video forum på dansk lige her http://davk.dk
Gravatar

#6 filmz-Emilio 19 år siden

"Revenge is a dish best served cold"
Gravatar

#7 filmz-cybermaze 19 år siden

#5 ... se det lignede noget af det jeg forestillede mig, dog uden at være et egentligt site om amatørfilm generelt (henvender sig meget til selve redigeringsdelen).

#6 ... Det er ikke et site for amatørfilm, men en side for en specifik "amatørfilm gruppe".
Gravatar

#8 filmz-yascin 19 år siden

Tror ikke du skal tage dig så meget af navnet.

Dem der redigerer er jo osse dem der laver film.....
Gravatar

#9 filmz-lauramaki 19 år siden

Der er en tysk hjemmeside for amatørfilm som er værd at tjekke ud og helt klart burde findes i en dansk version. Den har det hele!
Der er mulighed for at vise og diskutere sine egne og andres film. Man kan finde skuespillere, lydmænd, manuskriptfortattere eller uploade sin egen profil, med alle ens kvalifikationer og ønsker om fremtidige projekter. Der er desuden informationer om filmfestivaller osv...
http://www.kurzfilm.de
Gravatar

#10 filmz-cybermaze 19 år siden

Jeg er desværre ikke så god til tysk, men det lyder spændende. Det er sådan noget lignende jeg arbejder på.

Skriv ny kommentar: