Gravatar

#11 filmz-PerKrogh 18 år siden

Det lyder jo alt for nice. Det er også lige præcis det med kontakterne der er vigtigt. Hvis jeg får skrabt de mange penge sammen, hvilket jeg er i gang med nu, så skal turen helt sikkert gå til Ebeltoft. Tak for hjælpen
Gravatar

#12 filmz-PerKrogh 18 år siden

EFC holder åbenhus lørdag den 11 marts. Man skal selv lige melde til dem, at man kommer. Telefonnummer kan findes på deres hjemmeside: www.efc.dk
Gravatar

#13 filmz-FreeAll 18 år siden

Er der selv lige nu. Var elev i 04/05 og er nu ansat som lærer-assistent (en slags anden-års-elev om du vil). Det er et godt sted, men man lærer kun så meget som man selv putter ind i det.

Stedet kan klart anbefales. Specielt hvis du er dansker fordi du så får et netværk der kan bruges heftigt bagefter. Det der er så godt her er at du kommer rundt og prøver alt muligt og finder ud af hvad det er du vil. De fleste vil instruere når de kommer her, men mange finder ud af at de hellere vil noget andet.

Men ja, mange ting kan nævnes... kom til åbent hus herude og se det selv. Johan (The Insider herinde fra) og mig er faktisk i gang med at klippe noget sammen som skal vises den dag. Bl.a. et interview med Anthony Minghella som var der sidste år på skolen. Prisen er pebret men du kan søge støtte når du er på skolen og ellers er det helt normalt for elever at låne en smule penge enten i banken eller af noget familie. Jeg arbejdede selv et år for at tjene penge til det.

Skriv ny kommentar: