Gravatar

#11 Lowkey 17 år siden

Nej, jo, nej.

Når jeg siger photoshop skal det ikke tage helt bogstavligt. Jeg mente bare at huset skal fjernes fra billedet på den ene eller anden måde, så der ikke står en uskadt gård tilbage, når ens animation er overstået.

Jeg har desværre personligt ingen 3D-erfaring - jeg ville blot svare på hvorledes det kunne gøres med cgi.
Daisy, Daisy...
Gravatar

#12 gi-jones 17 år siden

#1: Da du tydeligvis ikke er en 3d-wizard endnu, kan jeg anbefale dig en anden og lidt mere letkøbt metode. Få fat i AfterFX (man kan hente en demo) og lej lidt med forskellige lyseffekter. Den helt billige er at animere en lens flare der bliver hurtigt stor, men der er også andre ting at gøre. Photoshop er, som HAL skriver, kun til stills, og kan derfor bruges til at lave baggrunden men ikke effekten.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#13 filmz-vassago 17 år siden

#12: medmindre han eksporterer det som en filmstrip og så håndmaler det :) - men så har man altså for lidt at gi' sig til.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#14 gi-jones 17 år siden

#13: Jep! Jeg tror dog nok at den nye CS3 udgave af Photoshop kan åbne filmklip.
Gravatar

#15 filmz-vassago 17 år siden

Er spændt på den nye CS3 pakke :)
Gravatar

#16 gi-jones 17 år siden

Jeg sad og læste lidt på det den anden dag. Specielt AfterFX ser ud til at rykke vildt.
Gravatar

#17 filmz-vassago 17 år siden

Ja, så også de forskellige videos igennem, men også arbejdet mellem de forskellige programmer ser meget overbevisende ud.
Gravatar

#18 gi-jones 17 år siden

Det kan være at vi mødes til deres seminar i næste måned så :)
Gravatar

#19 filmz-vassago 17 år siden

Er der ikke kun et i KBH?
Gravatar

#20 gi-jones 17 år siden

Jo, videoseminaret er desværre. Men de to andre print og web, holdes i Cinemaxx.

Skriv ny kommentar: