Når jeg siger photoshop skal det ikke tage helt bogstavligt. Jeg mente bare at huset skal fjernes fra billedet på den ene eller anden måde, så der ikke står en uskadt gård tilbage, når ens animation er overstået.
Jeg har desværre personligt ingen 3D-erfaring - jeg ville blot svare på hvorledes det kunne gøres med cgi.
#1: Da du tydeligvis ikke er en 3d-wizard endnu, kan jeg anbefale dig en anden og lidt mere letkøbt metode. Få fat i AfterFX (man kan hente en demo) og lej lidt med forskellige lyseffekter. Den helt billige er at animere en lens flare der bliver hurtigt stor, men der er også andre ting at gøre. Photoshop er, som HAL skriver, kun til stills, og kan derfor bruges til at lave baggrunden men ikke effekten.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#11 Lowkey 17 år siden
Nej, jo, nej.
Når jeg siger photoshop skal det ikke tage helt bogstavligt. Jeg mente bare at huset skal fjernes fra billedet på den ene eller anden måde, så der ikke står en uskadt gård tilbage, når ens animation er overstået.
Jeg har desværre personligt ingen 3D-erfaring - jeg ville blot svare på hvorledes det kunne gøres med cgi.
#12 gi-jones 17 år siden
#13 filmz-vassago 17 år siden
#14 gi-jones 17 år siden
#15 filmz-vassago 17 år siden
#16 gi-jones 17 år siden
#17 filmz-vassago 17 år siden
#18 gi-jones 17 år siden
#19 filmz-vassago 17 år siden
#20 gi-jones 17 år siden