Gravatar

#1 filmz-gojacool 19 år siden

Cast og crew søges til mit nye filmprojekt i Århus.

http://www.abes.dk/advert.html

Hvis projektet lyder interessant, så kontakt mig lige, så jeg kan se, om der er plads til dig :-) Der er indtil videre afsat en dag på onsdag (29/6) og en enkelt dag mere i sidste halvdel af juli (ikke fastlagt endnu). Herudover 3 dage i løbet af to weekender engang i september (ligger heller ikke fast endnu). Fastlæggelsen af datoerne kommer, efter jeg har fået castet den kvindelige hovedrolle.
Gravatar

#2 SpielbergFreak 19 år siden

har du en fotograf?
Gravatar

#3 filmz-cko 19 år siden

lyder meget interesant... øv at jeg først flytter til århus i august!! hygge med projektet, lyder som en god historie
........................................
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
Gravatar

#4 filmz-gojacool 19 år siden

#2: for det meste ville jeg filme selv, men en gang imellem kunne det være nyttigt med en fotograf - da jeg også selv medvirker i filmen. Har du tid og mulighed? Kunne være fedt...lad os lige snakke sammen, evt. via mail [email protected]
Gravatar

#5 filmz-gojacool 19 år siden

#3, vi filmer jo også engang i september, så der er stadig plads til dig :)
Gravatar

#6 filmz-cko 19 år siden

#5 Det kunne være fedt nok, jeg har selv tænkt mig at gå igang med nogle mindre projekter sammen med en ven, men det er ikke noget vi har et færdigt manuskript på endnu hehe...

Men er frisk på at give en hånd med til den tid hvis det skulle være...
........................................
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
Gravatar

#7 filmz-gojacool 19 år siden

#6, lyder fedt. Kan du ikke lige maile mig lidt info om dig selv, og hvornår du kan, på [email protected] ? Ta-ak. :-)+
Gravatar

#8 filmz-onlinecasting 19 år siden

Gojacool > Jeg har slået et opslag omkring dit projekt op på www.onlinecasting.dk, som jeg er ejeren af.
Du kan se det her: http://www.onlinecasting.dk/visaudition.asp?id=183

Derudover er du/i altid velkomne til at henvende jer til mig, såfremt i har brug for skuespillere / statister mm. Det er naturligvis helt gratis for alle jer der producerer amatørfilm.
Gravatar

#9 filmz-gojacool 19 år siden

#8: Hej, fedt, tak! Det var jeg slet ikke klar over var en mulighed. Det skal jeg huske til en anden gang.

Skriv ny kommentar: