Hvordan får i piger til at optræde i bh? Er det et spørgsmål om penge, eller er det en kæreste der er blevet truet? (Relevant spørgsmål, da min ikke vil optræde foran kameraet, selvom jeg vifter med en tusse..)
;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
12. Hehe.. nej, det var ikke en kæreste .. og hun fik ikke nogen penge, det handlede bare om at fortælle hende, at hendes optræden i BH var relevant for historien. Hun var faktisk villig til at smide det hele, men jeg sagde nej, da jeg ikke synes det ville gøre forskel, og så var jeg bange for at det ville stjæle hele fokuset i scenen
Britney Spears har sagt nej til en rolle i en stor film. Instruktøren kunne ikke forklare hende, at det at have trusser på, var relevant for historien.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#13 Ja, jeg synes ikke at interessen skulle handle om hende være nøgen.. Dette ville fjerne fokus fra at scenen handler om Mathias. Scenen er lavet sådan at han skal til at lave noget med hende, men bliver afbrudt af et opkald. I den færdige film har det en langt større mening, da der er en grund tíl netop det opkald. Men forstår godt at folk ville finde det meget interessant hvis hun var nøgen :D
#11 filmz-wolla 17 år siden
#12 davenport 17 år siden
(Relevant spørgsmål, da min ikke vil optræde foran kameraet, selvom jeg vifter med en tusse..)
;D
#13 filmz-wolla 17 år siden
Hehe.. nej, det var ikke en kæreste .. og hun fik ikke nogen penge, det handlede bare om at fortælle hende, at hendes optræden i BH var relevant for historien. Hun var faktisk villig til at smide det hele, men jeg sagde nej, da jeg ikke synes det ville gøre forskel, og så var jeg bange for at det ville stjæle hele fokuset i scenen
#14 filmz-Kadann 17 år siden
Du sagde nej til at hun ville smide det hele....??
Does not compute!
#15 filmz-Bruce 17 år siden
#16 filmz-vassago 17 år siden
#17 filmz-wolla 17 år siden
Ja, jeg synes ikke at interessen skulle handle om hende være nøgen.. Dette ville fjerne fokus fra at scenen handler om Mathias. Scenen er lavet sådan at han skal til at lave noget med hende, men bliver afbrudt af et opkald. I den færdige film har det en langt større mening, da der er en grund tíl netop det opkald. Men forstår godt at folk ville finde det meget interessant hvis hun var nøgen :D
#18 filmz-wolla 17 år siden