Gravatar

#1 filmz-wolla 17 år siden

Hej! vi har lavet denne film. Kunne godt tænke mig at hører jeres mening?

Venlig Hilsen
Jesper Koller
Gravatar

#2 filmz-wolla 17 år siden

Her er linket til filmen.
Glemte at sende det med, undskyld :D
Gravatar

#3 filmz-Borgen 17 år siden

Hehe... Det må jeg sige, det var sku en fed film.
Ret gode effekter, og en yderst spændende kamera stil. Hvor meget har det kostet at producere den.?
Gravatar

#4 filmz-wolla 17 år siden

Tak skal du have... ja, det var skam også en god tid hvor vi lavede den. Den er producere for et par hundrede kroner, så det var ikke det vilde. Men den er lavet for at vi netop kunne øve os med kamera stilen, og prøve nogle effekter af.

Gravatar

#5 Bohemian 17 år siden

LOl den var sgu da fed! Thumbs up :)
Free in serenity.
Gravatar

#6 filmz-PaintBlack 17 år siden

FEEDT... Rigtig fed film... Man kan se at det er lavet med et glimt i øjet, men alligevel kan man lugte noget talent.. Elsker film, som ikke tager sig selv alt for seriøst. I ved hvad I kan, og I laver det ud fra de ressourcer i har! Det er godt.

Vil rigtig gerne se mere fra jer..
kommer der noget nyt?

Men ja! Thumbs Up!!
Gravatar

#7 davenport 17 år siden

Ha ha ha - det er længe siden jeg har moret mig så godt! :)
Skide godt gået. Fantastisk morsom, og det er en fed detalje at i ikke har kostumer på.
Kunne også godt lide den lille Star Wars RotJ reference, hvor Turner dør. (Hvis det var hensigten?)
Kanon!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8 Killkaj 17 år siden

Udmærket grineren:D
Gravatar

#9 filmz-wolla 17 år siden

Tak for det ... hehe, er glad for at se at folk har moret sig, det er jo også det, det hele handler om. Vi er midt i Post-produktion på en ny film, som vi optog her i sommeren. Det er en film der er lidt mere seriøs, og vi har lidt større ambitioner med den. Hvor Geradus havde et budget på 100kr. Så har den her nye film et på 5000kr. Så det har været et spændende projekt. Vi er ved at klippe den nu, og lægge lyd på osv. Men det inden længe lægger vi en trailer ud til filmen, som får premiere til Januar.
Gravatar

#10 filmz-PaintBlack 17 år siden

Hvornår er jeres nye trailer klar?

Skriv ny kommentar: