Gravatar

#1 filmz-dask 18 år siden

Kære Kortfilm og dokumentarfilmproducent.

Nu er der kommet endnu et forum hvor dine produktioner kan blive vist, ud over på DR2. Held og lykke ,-)

Tommy Duus
DASK

DK4 søger kort- og dokumentarfilm og studievært

DK4 er ved at forberede et nyt program, der skal vise kort- og dokumentarfilm og er i den forbindelse på udkig efter seværdige film inden for genrerne. Kanalen kan ikke tilbyde penge, men tilbyder instruktører en landsdækkende visningsmulighed. Samtidig søger programmet en fast studievært.
--------------------------------------------------------------------------------

Laver du kortfilm og dokumentar? - få din film vist på DK4!

Mit navn er Ari Zelenko. Jeg er tilrettelægger på DK4, og er ved at forberede et nyt program til DK4 med arbejdstitlen "Kortfilmmagasinet" - et program der vil vise kort- og dokumentarfilm, og samtidig har instruktører og andre filmfolk i studiet, der så taler om filmen, eller om andre relevante film-emner.

Hermed kan DK4 blive STEDET hvor filmbuffs og andre amatører eller semi-professionelle får vist deres film - i dag er det kun DR2 der viser Filmskolens afgangsfilm, samt de store kanaler, der viser kortfilm de selv har medfinansieret - hvad med alle de andre projekter der bliver produceret i Danmark, det nye store filmland i Europa, hvor er deres mulighed for en landsdækkende visning?

DK4 er svaret.

Jeg forestiller mig nemlig, at der er en stor undergrund af filmskoler, filmprojekter, kurser og filmfreaks, der kan levere disse film til DK4.

Er du en af dem? Har du en film som er værd at vise? Kontakt mig på nedenstående mail!

Vi laver en kontrakt tilknyttet hver film, der indbefatter rettigheder etc., men du skal være klar over, at DK4 ikke kan tilbyde et salær for visningen af filmen – der er altså tale om en gratis overdragelse af filmen til flere visninger (genudsendelser) på DK4. Til gengæld kommer dit produkt ud til hele Danmark.

Samtidig søger jeg også en fast vært, men der skal samtidig være muligheder for gæsteværter – kontakt mig hvis du er interesseret eller kender nogen der vil være det.

Kontakt tilrettelægger Ari Zelenko på DK4: [email protected]

PS. Du må meget gerne ”sprede rygtet” til dine venner og bekendte i miljøet.

Skriv ny kommentar: