Gravatar

#1 Martindan 20 år siden

Nu hvor vi har haft Sandy Collora (sådan staves det ikke?)
fan film om Superman og Batman kunne det være interessant og høre om andre her på filmz.dk har lavet deres egne fan film, (ikke nødvendigvis kun Batman eller Superman men også andre)
for cryin' out loud......
Gravatar

#2 NOWhere 19 år siden

Jeg har engang lavet en tribute til Jurassic Park med en flok venner. Projktet var egentlig inspireret af The Lost World, hvor T-rex hærger San Diego. Vi startede med en kortfilmsidé, hvor en kæmpestor hund hærger en by bygget af papkasser (set en milliard gange før). Historien tog form, byen kom til at hedde San Stupido, og filmen blev døbt Amanda Park, da hunden vi brugte hedder Amanda (det med Parken gi'r seføli overhovedet ingen mening whatsoever, fordi, der ingen park er i vores film, he he). Vi havde en fed sommer, og filmen varer 1 time og tyve minutter.
Gravatar

#3 Martindan 19 år siden

#2 - he he... lyder sjovt... du har den ikke på nettet så man kan se den vel???

bakser stadig med min egen lille fan film kaldet "Lestat vs. Dracula"... den er nu aldrig nået videre end treatment.... har ikke haft den helt originale ide endnu..... vil gerne lave noget der holder tro mod de orginale bøger og ikke en omgang Lestat vs. Dracula ala. Buffy mode kampscener..vil lave noget godt... tro mod bøgerne...

prøver at finde på den helt originale handling..
for cryin' out loud......
Gravatar

#4 filmz-netrom1 19 år siden

#2 Det lyder ret sjovt! hvordan var hunden at arbejde med? kunne i styre den? Jeg kunne også godt tinke mig at se resultatet.

MvH Netrom1
Gravatar

#5 NOWhere 19 år siden

Jeg har desværre ikke filmen på nettet. Hunden var faktisk meget nem at styre de få scener, hun var med i. I vores miniatureby skulle hun trampe ind mit i et lyskryds og æde lyskurven. Lyskurven var lavet af pap og havde en hundekiks i. Nemt! Vi optog reallyden, men skulle ikke brugen den, så vi kunne dirigere Amanda undervejs om nødvendigt. Så var det jo bare at lægge lydeffekter på og sætte billedsiden lidt ned i tempo, så det hele virkede større. Flere andre scener, hvor vi havde mennesker med, ser man simpelthen ikke hunden, kun reaktioner, og resten er lavet med musik og lydeffekter. He he, vi ville få seriøse copyrightproblemer, hvis den nogensinde sku vises! Både mht musik, men også pga de klip vi havde hugget fra forskellige film. Bybilleder i kaos, bilkøer og atomsprængningen fra Terminator 2 bare for at nævne et par stykker. Vi havde det ret sjovt med at have frie hænder og intet budget.
Gravatar

#6 evermind 19 år siden

Reptilicus, eat your heart out! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#7 filmz-netrom1 19 år siden

#5 Det lydder vældigt sjovt! Det er en skam i ikke har den på nettet, men hvis musikken og nogle af klipne er stjålet så er det måske meget klogt. Jeg ved ikke hvor små sko de rigtig store filmselvskaber går i men det er der jo ingen grund til at teste.

MvH Netrom1

Skriv ny kommentar: