Gravatar

#1 filmz-IndependentBoy 15 år siden

Hej

Det er sådan at jeg er i gang med at få en film festival op og stå, som ude lukkende består af independent/amatør film, Jeg har fået en biograf med på iden, så nu mangler jeg bare filmene.

Furesø Film Festival '08 vil blive en free-4-all festival, så alle genrer er velkommen(også musikvideoer).

Hvis dette lyder som noget får dig, ville det være super og få dig med, hvis ikke, så må du meget gerne sige det hvider til nogle som du tror der kunne være interesseret.

For mere Information og regler kan du klikke dig ind på:furesoefilmfestival.blogspot.com.

Hvis du vil hvis noget om biografen som festivalen skal afholdes i kan du klikke dig ind på:www.grafen-bio.dk

Med mange venlige hilsner
Jonas R.
[email protected]
Gravatar

#2 natterjack 15 år siden

Snak evt. med Den Europæiske Filmhøjskole (www.efc.dk), der laves ca. 15 afgangsfilm hvert år, der passer perfekt til dine specifikationer, i og med at de fleste elever ikke har lavet film før de ankom til skolen. Gik der sidste skoleår og var virkelig overrasket over kvaliteten af filmene, de kan ses på http://www.europeanfilmcollege.com/Default.asp?Id=... (jeg skrev "The Nursery" og var instruktørassistent, den blev dog ret elendig), jeg vil dog anbefale:

A Life Depleted (skrevet af polt, herinde fra)
Sandbox (Tegnefilm lavet med rotoscoping, sindssygt imponerende, desværre ikke helt færdig)
By the way, I'm Larry (Morsom lille kortfilm, både livsbekræftende og sørgelig)

Edit: Hmm, ved ikke lige om A Life Depleted virker ordentligt.
Gravatar

#3 gi-jones 15 år siden

Nogle datoer ville sikkert hjælpe.

Hvorfor er det i øvrigt et problem med dvd? Jeg forstår ikke helt hvorfor filmfestivaller generelt synes at det er så forfærdeligt. Teknisk kan de laves i noget bedre kvalitet end fx. miniDV.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#4 gi-jones 15 år siden

Husk forresten at lave opslaget på www.wideshot.dk også :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#5 filmz-IndependentBoy 15 år siden

(4) skrev:
Husk forresten at lave opslaget på www.wideshot.dk også :)


Hey...

Det er her med gjort :) Forresten så er furesoefilmfestival.blogspot.com blevet opdateret, så nu er der kommet nogle datoer.
Så hvis du skal havde en film med, så er ansøgningsfristen d. 10. oktober.

PS. www.wideshot.dk ser ud som et fedt forum, så jeg glæder mig til at give mig selv ligt mere tid til at se hvad i ellers har der inde.

Skriv ny kommentar: