Gravatar

#1 filmz-niso 16 år siden


Mit navn er Nis Closter og jeg har skrevet et manuskript til en spillefilm med arbejdstitlen ”En fremmed i blandt os.” Filmen handler om 5 unge arbejdsløse, der driver den af i en kedelig provinsby. De drømmer om et bedre liv hvor de kan komme til at tjene flere penge og leve i luksus. De foretager dem ikke rigtigt noget i løbet af dagen, alle deres drømme munder ud i tomme løfter. En dag kommer afrikaneren, Jacques, forbi. Han er kommet til den lille provinsby for at finde arbejde. Gruppen ser med det samme Jacques som en trussel mod dens eksistens. Jacques opbygger sig en ordentlig tilværelse og stjæler gruppens kærester. Hvem de først troede var et undermenneske er blevet en trussel mod gruppen og de forsøger gradvist at få denne indvandrer sendt hjem til Afrika igen.

Filmen skal optages over en periode af ca. 10 dage i forskellige lettilgængelige byer i Midt- og Sydjylland. Jeg mangler folk der kan hjælpe mig med lyd, kostumer, lys, produktion osv. Har dette din/jeres interesse må I meget gerne kontakte mig på.

Tlf: 61673053
Email: [email protected]

Hilsen,

Nis Closter


Gravatar

#2 Bony 16 år siden

Lyder lidt som den danske "Bagland" hvad angår historien i grove træk..

Nååh, ikke noget brugbart indput til din søgning. Held og lykke med projektet.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3 gi-jones 16 år siden

10 dage lyder sgu ikke af meget. Hvordan har du tænkt dig at klare det?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#4 filmz-zauak 16 år siden

Halløjsa Nis. Det lyder rigtig spændende, jeg kunne måske godt tænke mig at hjælpe. Men hvad står du for i filmen? Har du nogle erfaringer med film, hvis ja, hvilke?
Gravatar

#5 filmz-niso 16 år siden

Kære Zauak,

Jeg står som instruktør og manuskriptforfatter. Jeg har opbygget en lille filmklub i Billund med en masse lokaler vi kan bruge til at optage filmen i. Her her jeg tidligere lavet reklamefilm og kortfilm der har været vist i den lokale kirke og i et kulturcenter. Hvad kunne du tænke dig din rolle i filmen blev?

Hilsen,
Nis
Gravatar

#6 davenport 16 år siden

Hvis du mangler location, så er du velkommen til at benytte mit hus. (Lidt uden for Kolding - du skriver jo i Sydjylland)
Der er stor have, marker omkring, og ca. 200 kvm. indeni.
PM hvis interesse :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#7 filmz-niso 16 år siden

Hej,

Jeg har faktisk allerede location. Men måske du kunne tænke dig rollen som lydmand. Jeg har en del mikrofoner der kan bruges. Blandt andet en boom mikrofon, en tie clip, en stå mikrofon, og en shot gun mike. Hvis det har interesse.

Nis
Gravatar

#8 davenport 16 år siden

Tror lige jeg hopper over ;)
Er vidst bedre til at stege Bacon, end til at lave film :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#9 gi-jones 16 år siden

#8: Pjat med dig. Det har meget tilfælles. Det er ligesom at køre på cykel og alt det der :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#10 dyg 16 år siden

davenport the Baconman.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: