Jeg har gennem nogle år arbejdet i Flash, men er mere og mere begyndt at interesserer mig for motion graphics. Jeg har derfor downloadet Adobe After Effects 7.0 for at danne mig et indtryk af hvad forskellen er.
Mit problem er nu at jeg jo ikke ejer et videocam, eller andet device at optage footages på, og er derfor meget interesseret i at høre om der er nogle her, som er bekendt med et sted hvor jeg kan downloade nogle små rawclips, så jeg har lidt at arbejde med???
#1 filmz-Keyser-soze 17 år siden
Jeg har gennem nogle år arbejdet i Flash, men er mere og mere begyndt at interesserer mig for motion graphics.
Jeg har derfor downloadet Adobe After Effects 7.0 for at danne mig et indtryk af hvad forskellen er.
Mit problem er nu at jeg jo ikke ejer et videocam, eller andet device at optage footages på, og er derfor meget interesseret i at høre om der er nogle her, som er bekendt med et sted hvor jeg kan downloade nogle små rawclips, så jeg har lidt at arbejde med???
På forhånd tak
Per Haar.
#2 Zabriskie 17 år siden
#3 filmz-Keyser-soze 17 år siden
Det betyder ikke så meget.
Det er mere for at have nogle clips som ikke er redigerede i forvejen, så jeg har noget at arbejde med.
Per Haar