Gravatar

#1 gi-jones 20 år siden

...Vil jeg gerne spørge hvor mange herinde, der reelt er engageret i filmproduktion på amatørbasis. Kunne da også være interessant at høre lidt om hvad I laver.

Jeg kan jo så meget passende selv lægge ud: Jeg er fra Århus og instruerer og skriver film. Lavede en ret spændende spillefilmsproduktion sidste sommer som stadig er i post-production. Går i øjeblikket på Århus Medieskole.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#2 filmz-vassago 20 år siden

Jeg arbejder både med amatør-projekter samt professionelt TV. Jeg går på noget der hedder TV-Basic, et "semi-professionelt" produktionsforløb - en slags skole, hvor man bl.a. filmer til storskærm, teater- og musikforestillinger og alt det man lige har lyst til, man har så adgang til en masse godt udstyr.

Derudover arbejder jeg ved et produktionsselskab der laver alt muligt TV, alt fra studieoptagelser for DK4 til superliga for Viasat/TV3.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#3 filmz-vassago 20 år siden

hov, jeg glemte noget, jeg vil meget gerne se nogle af de film folk laver, så hvis i har mulighed for at smide dem på nettet ville det være super :)
Gravatar

#4 filmz-Diller82 20 år siden

Jeg har gennemført et filmhøjskole forløb på københavns medieskole-Rampen. Jeg har skrevet og instrueret en del kortfilm hvoraf den bedste nok er Tvilling (www.rampen.dk) Den er dog i sørgelig kvalitet på den side. Jeg laver for tiden Runner arbejde for Easyfilm for at spare sammen til at komme til Japan og lave noget dokumentar. Min force er nok instruktion, men er også glad for at være bag kameraet og er hobby-fotograf.
-----------------------------------
The pen is mightier than the sword...mostly.
Gravatar

#5 filmz-Kiwwy 20 år siden

#2 har i noget telecine grej man måske ku låne?
Gravatar

#6 filmz-vassago 20 år siden

Vi arbejder ikke på film, kun digitalt.
Gravatar

#7 filmz-Kiwwy 20 år siden

ej hvad skal i så med udstyr? så er premiere vel fint nok.
Gravatar

#8 filmz-vassago 20 år siden

hvad snakker du om? du spørger om vi har noget telecine udstyr, og jeg svarer nej, vi arbejder udelukkende på digitale medier - hvorefter du så svarer : "ej hvad skal i så med udstyr? så er premiere vel fint nok."
Gravatar

#9 davenport 20 år siden

ja, pænt sært der!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: