Gravatar

#1 gi-jones 16 år siden

Vi nærmer os med hastige skridt optagelserne til vores næste spillefilmsprojekt, Mord på mere end én Måde. Hertil er vi kommet i den uheldige situation at vi mangler en virkelig god og engageret fotograf. Vi forestiller os at du bor i, eller i nærheden af Århus, og er villig til at sætte den nødvendige tid af til et low-budget projekt af denne størrelse. Hvis det er dig, vil vi meget gerne høre fra dig.

Filmen skal optages på Djursland i oktober måned. Jeg instruerer selv med Morten Hjorth i producer-stolen som altid. Der er meget mere at fortælle, hvis du er interesseret.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#2 Patriarch 16 år siden

Hvordan går det med søgningen?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#3 gi-jones 16 år siden

Tjae, der kommer jo ikke den store respons herfra :)

Jeg har gang i hele netværket i øvrigt, så vi skal nok finde på noget, men en løsning har ikke vist sig endnu.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#4 filmz-Hoover 16 år siden

Hej gi-jones, jeg er lige den engagerede filmfotograf I leder efter. Jeg bor i Århus og har været fotograf på et par amatørfilm før, og jeg forventer ikke andet end erfaring og gensidigt engagement ud af arbejdet. Hvis I er interesseret i at høre mere om mig, så vil jeg gerne høre mere om filmen. VH. Jonathan Elsborg

Mail direkte til: [email protected]
Gravatar

#5 gi-jones 16 år siden

#4: Jeg har skrevet til dig :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: