Gravatar

#1 Guacamauli 13 år siden

Hej, jeg har lavet en kortfilm til Post Danmark i forbindelse med en julekonkurrence.

Tjek den ud, og kom gerne med feedback
Gravatar

#2 fazz 13 år siden

Hvor kan den ses? :)
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Gravatar

#3 Bony 13 år siden

Haha, jeg troede det var en filmatisering af Everminds møde med MOVIE1000 på toilettet til julefrokosten. Sorry. :)

Der mangler vist et link, ja. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4 MouseMickey 13 år siden

Her er den:
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#5 evermind 13 år siden

Bony (3) skrev:
Haha, jeg troede det var en filmatisering af Everminds møde med MOVIE1000 på toilettet til julefrokosten. Sorry. :)

Der mangler vist et link, ja. :)


Haha, jeg var lige ved at skide af skræk dér ... Oh, wait! :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#6 frankdrebin 13 år siden

#5 lol! Du lød til at kæmpe en brav kamp med røvgrævlingen.. Håber ikke du stadig lider :)
Gravatar

#7 MOVIE1000 13 år siden

Jeg troede også der var en hentydning til Saw eller julefrokosten.
Mhs til videoen så kan jeg ikke lade være med at grine over at computeren går i gummi støvler :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8 Guacamauli 13 år siden

Hehe, ja gummistøvlerne var det mest computer-agtige sæt fodtøj vi kunne finde på.

Men tak for feedback, selvom jeg var så smart at bede jer se en film og så glemme linket.

For en sikkerhedsskyld kommer det lige her igen, og hvis du timer det rigtigt kan du måske blive viewer nr. 1000:


Gravatar

#9 Bony 13 år siden

Jeg synes faktisk det er helt okay, det i har fået skruet sammen her. Overraskende dramatisk med påkørslen, godt lavet. Der er flere små sjove detaljer. Jeg elsker slutningen, hvor der helt tilfældigt løber en dråbe regnvand fra computerens øje. Selvom at det højst sandsynligt er helt tilfældig, så underbygger det den sidste scenes følelser og passer simpelthen perfekt i stilen. Jeg kunne sagtens have været foruden gaderøveriet, da det stilmæssigt rammer lidt ved siden af efter min mening, men det gør overordnet set ingenting ved det endelige resultat. Nu har jeg ikke set de andre film og kandidater, men efter hvad jeg har set nu, så kunne jeg sagtens forestille mig, at i havde en god chance. :)

Held og lykke i konkurrencen. I kan ihvertfald godt være stolte og tilfredse med resultatet.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#10 evermind 13 år siden

frankdrebin (6) skrev:
#5 lol! Du lød til at kæmpe en brav kamp med røvgrævlingen.. Håber ikke du stadig lider :)


Jeg må ikke udtale mig, før jeg har vendt det med min advokat. Sorry. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: