Jeg skal som sagt i en anden tråd, til at lave min første film. Den handler om en piges far der får aids, en mand der bor ude i skoven og slår folk ihjel for sjov, og to piger der er bedste veninder. Det er den ene piges bedste veninde der har givet den anden piges far aids, og hun vil dræbe hende. Manden kommer hende i forkøbet og dræber også hende. I mellemtiden er faren død af aids. Historien skal foregå i juletiden/december. Jeg forestillede mig noget i retning af:
Kold Jul
eller:
Kold december
Men det ville være rart at have nogle flere valgmuligheder ...
Så lad mig lige se nogle kreative hoveder svare! :)
hva med ".... så ved vi julen kommer!" en tittel der sætter ? ved den egentlige handling, og som kan virke dyster ved den rigtige plakat. Lyder ellers som noget af en omgang...hehe Held og lykke med projektet.
Hva med "Julen er en kold tid", lidt dobbelttydig, måske er ikke super til danske titler ellers ville jeg anbefale at du vælger "Kold December" af dem du selv har stillet op, håber det er til hjælp.
Alfred: Know your limits, Master Wayne Bruce: Batman has no limits
#7 Jeg er også mest til de lidt ironiske. Eller måske som det tidligere blev foreslået "Og det skete i de dage". Men det kommer nu også an på hvilken slags film det er. Jeg tolker det som værene en sort komedie, måske lidt ala Fukssvansen. I så fald vil den ironiske titel være god. Hvis dette ikke er tilfældet, så skal vi nok tænke i andre baner.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Jeg har godt nok fået et godt grin! Har en syg humor, ved det godt ... Især det med at tage citater fra sangtekster morede mig! "Se børnlil nu går det godt" :D
Genren kan jeg ikke helt fastsætte. Det er lidt blandet. Der er nogle chok blandet ind i den, men også lidt humor, og så kunne den godt minde om en thriller... Hvis der er noget der hedder en gyserthrillerkomedie, hører den nok hjemme der ... :)
Jeg tror at det ender med at den hedder Kold december, eller Julen er en kold tid...
Men det var en stor portion inspiration i gav mig! Har også fået idéer til andre projekter! Tak for det! :)
#1 filmz-Dyhl 17 år siden
Historien skal foregå i juletiden/december. Jeg forestillede mig noget i retning af:
Kold Jul
eller:
Kold december
Men det ville være rart at have nogle flere valgmuligheder ...
Så lad mig lige se nogle kreative hoveder svare! :)
#2 filmz-bullettooth 17 år siden
#3 HonoDelLoce 17 år siden
For at prøve at være seriøs, så synes jeg faktisk, at noget i den retning, du selv har gang i, er den rigtige retning..
#4 filmz-CAADK 17 år siden
Bruce: Batman has no limits
#5 filmz-Bruce 17 år siden
#6 filmz-ayham 17 år siden
#7 filmz-ayham 17 år siden
"Dejlig er den himmel blå"
"Det kimer nu til julefest"
"Glade jul, dejlige jul"
"Se, børnlil, nu går det godt"
eller du kunne gøre det en anelse sort:
"Bedste blev kørt over af et rensdyr"
Ellers vil jeg anbefale at tjekke http://www.juleelsker.dk/sangtekster.htm
håber du kan bruge det til noget
#8 Killkaj 17 år siden
#9 frahm-2 17 år siden
Jeg er også mest til de lidt ironiske. Eller måske som det tidligere blev foreslået "Og det skete i de dage". Men det kommer nu også an på hvilken slags film det er. Jeg tolker det som værene en sort komedie, måske lidt ala Fukssvansen. I så fald vil den ironiske titel være god. Hvis dette ikke er tilfældet, så skal vi nok tænke i andre baner.
#10 filmz-Dyhl 17 år siden
Genren kan jeg ikke helt fastsætte. Det er lidt blandet. Der er nogle chok blandet ind i den, men også lidt humor, og så kunne den godt minde om en thriller...
Hvis der er noget der hedder en gyserthrillerkomedie, hører den nok hjemme der ... :)
Jeg tror at det ender med at den hedder Kold december, eller Julen er en kold tid...
Men det var en stor portion inspiration i gav mig! Har også fået idéer til andre projekter! Tak for det! :)