Jeg har brug for et godt redigeringsprogram. Jeg er kun 14 år, så jeg har ikke råd til det store "SuperProfEditorForPeopleWithLotOfMoney" ...
Jeg er blevet foreslået avid free dv og det er skam også fint nok. Men det ser ud til at der er en fejl i det. Hver gang jeg går ind i det, lukker programmet ned.
Er der andre gode, gratis redigeringsprogrammer?
Jeg vil også godt høre hvilke redieringsprogrammer I bruger, også selvom det er programmer der koster flere milliarder. Bare af nysgerrighed.
#1 filmz-Dyhl 17 år siden
Jeg er blevet foreslået avid free dv og det er skam også fint nok. Men det ser ud til at der er en fejl i det. Hver gang jeg går ind i det, lukker programmet ned.
Er der andre gode, gratis redigeringsprogrammer?
Jeg vil også godt høre hvilke redieringsprogrammer I bruger, også selvom det er programmer der koster flere milliarder. Bare af nysgerrighed.
Dyhl
#2 SpielbergFreak 17 år siden
Ikke noget vildt, omkring 12-1500 kr. Pinnacle laver nogle udmærket begynder programmer.
#3 filmz-Dyhl 17 år siden
Prøver at snakke med de gamle om det ...
Desværre er de ikke lige i det bedste mood lige nu, så venter lidt.
Tak
#4 filmz-ayham 17 år siden
Har du evt. spurgt datavejlederen på din skole om ikke de skulle have et program liggende? eller hvad med din ungdomsskole?
#5 filmz-Dyhl 17 år siden
Og på min skole bruger vi noget der hedder Lets Edit, men det koster vist en god slat bananer ...
#6 filmz-Dyhl 17 år siden
Har du nogle eksempler på nogle Pinnacle programmer?
#7 filmz-Dyhl 17 år siden
#8 frahm-2 17 år siden
Pinnacle Studio version9 kan fås med hardware for omkring 1.000-2.000 kr.
#9 Killkaj 17 år siden
Super godtg og nemt program...
Du kan prøve demoen her http://www.sonymediasoftware.com/download/step2.as...
#10 filmz-pou 17 år siden