Gravatar

#1 michaelkristensen.dk 12 år siden

Selvstændige og almennyttige filmskabere, filmstuderende, og alle der har behov for musik til deres uafhængige, non-profit film, videoproduktion eller kortfilm/novellefilm, kan gratis benytte musikken fra michaelkristensen.dk

Du kan lytte til det tilgængelige musik på siden og downloade, hvad du vil bruge i din film eller videoproduktion.

Musikken er gratis, så længe det kun bliver brugt i en ikke-kommerciel eller ikke-profit film.
Gravatar

#2 samcro 12 år siden

Nice! Jeg er selv en mediefagsstuderende ved VUC Århus og er så småt ved at planlægge mit eksamensprojekt, projektet er dog stadig i de tidlige stadier, så det er lidt for tidligt og sige noget konkret om, hvad det helt præcist ender med at være lige nu. Men jeg hørte lige lidt af dit arbejde og det lyder helt fantastisk. :)

Kunne du måske være interesseret i et samarbejde? Når man ikke selv har evnerne til at komponere musikken, så gør det produktionen en del sværere. Mange filmskolefilm, i hvert fald på de lavere niveauer, bærer ofte præg af at de lige mangler det ekstra for at hæve dem det ekstra niveau op. Det skyldtes tit at både lyd, men især også musikken, er alt for undervurderet og det er en skam!

Derfor er jeg begyndt at tænke på at "rekruttere" folk udefra til eksamensprojektet for skabe noget der skilder sig ud.

Grunden til at jeg er lidt sparsom med detaljerne omkring filmen, er at jeg stadig er i gang med at findpudse de sidste detaljer, før jeg for alvor går i gang med produktionen.

Men kunne du måske være interesseret i at lave noget til en mediefagsproduktion?

Da vi alle er studerende, er det desværre ulønnet. Derfor leder jeg efter folk der virkelig brænder for at arbejde med film og musik. Hvis du er interesseret, kunne jeg eventuelt sende dig lidt materiale, når jeg har noget lidt mere konkret?

Min idé det er at få folk involveret så tidligt som muligt, så de får en bedre fornemmelse for hvad projektet går ud på, og så har man jo også muligheden for at bringe nogle af sine egne idéer på banen.

Der går dog nok 2-3 uger endnu, før jeg begynder at involvere andre, men du skal ikke være overrasket, hvis du hører fra mig til den tid. :)

Du kan lige være det der skal til for at det her bliver rigtig, rigtig godt!
Idjit
Gravatar

#3 samcro 12 år siden

Jeg har også lige sendt beskeden til dig inde på din hjemmeside.
Idjit
Gravatar

#4 michaelkristensen.dk 12 år siden

Tak for det - jeg har også sendt en mail retur.

Skriv ny kommentar: