Lige et lille spørgsmål om hvordan man for pistolskud til at se ægte ud. Det drejer sig bare om en person, som skyder med en pistol. Selvf. skal det være en fake pistol, vi ligger også lyd af et gunshot ind bagefter, men hvordan ser det realistisk ud..? jeg kunne forstille mig at man kunne få pistoler som skyder med løs krudt, så det ligner at der kommer ILD ud af den. Men man kunne vel også bare ligge et lys glimt effekt ind (på 0.3 sek) så det ligner at der bliver skudt.. eller hvad..?
hvis i kunne hjælpe kunne det være top dollar.. på forhånd tak..
Toppen af poppen er naturligvis at have en rigtig prop-gun, men de er dyre. Ellers sørger du for at finde en der ser så ægte ud som muligt (der er en masse forskellige splatter-modeller i alle prisklasser som ser mere eller mindre overbevisende ud). Hvis du har styr på digitale effekter er det ret nemt at lave en udmærket muzzle-flash med After Effects eller lign.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Kender nogen der har lavet en film. de fandt et sted hvor man gratis kunne kåne rekvisitter til en film, inkl. rigtige pistoler der dog var gjort noget ved, så de ikke kunne skyde rigtigt, men gav lyd og røg, det ser meget overbevisende ud på den film de lavede. Jeg ved dig ikke hvor det var de lånte dem.
Du kan tage en hundeprop og skære den til så den passer ned i et sålatterpistolsløb, når du skyder og splatterkuglen rammer hundeproppen vil det give et godt brag og et lysglimt, det ser fint nok ud
#1 filmz-Spam a lot 18 år siden
Lige et lille spørgsmål om hvordan man for pistolskud til at se ægte ud. Det drejer sig bare om en person, som skyder med en pistol.
Selvf. skal det være en fake pistol, vi ligger også lyd af et gunshot ind bagefter, men hvordan ser det realistisk ud..?
jeg kunne forstille mig at man kunne få pistoler som skyder med løs krudt, så det ligner at der kommer ILD ud af den. Men man kunne vel også bare ligge et lys glimt effekt ind (på 0.3 sek) så det ligner at der bliver skudt.. eller hvad..?
hvis i kunne hjælpe kunne det være top dollar.. på forhånd tak..
#2 gi-jones 18 år siden
#3 filmz-vassago 18 år siden
#4 filmz-shine 18 år siden
Jeg ved dig ikke hvor det var de lånte dem.
#5 filmz-Sjovhat 18 år siden