Gravatar

#1 Zabriskie 17 år siden

Hej. Her er en lille kortfilm jeg lavede med en af mine venner da vi gik på gymnasiet.

Den blev til uden budget på et par uger i vores fritid og med frivilligt skuespil fra vores vener der gad det.

Vi ville se om vi kunne fortælle en konventionel historie forholdsvist stilrent og med et så professionelt look som muligt. Filmen har fået nogen alvorlige skrammer angående billedkvalitet og lyd pga. komprimeringen ned under 100 mb

Skriv hvad I synes, men husk på at det er et absolut amatørprojekt og bør vurderes derefter:

Civilisation
Le temps détruit tout
Gravatar

#2 filmz-ayham 17 år siden

wow, det må jeg sige.

Jeg er lidt imponeret. Hvilket redigeringsprogram brugte i?
- "Insert cool quote"
Gravatar

#3 HonoDelLoce 17 år siden

Tjooo, det er jo helt sikkert et sted at starte.. Føler bare ikke rigtigt, at filmen har noget egentlig motiv?

Jeg savner lidt forklaring på de forskelliges handlinger.. Jeg savner lidt dybde.. Jeg savner lidt.. Tjaa..

Ved det ikke ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4 filmz-ayham 17 år siden

Det hele giver da sig selv. Han er en taber der bliver gjort grin med. Han bliver offer for en Femme Fatale, og gør deraf oprør mod nogle wiseguys.

Det bliver han straffet for, men det viser sig ikke at være så slemt endda
- "Insert cool quote"
Gravatar

#5 filmz-ayham 17 år siden

men hvorfor den titel?
- "Insert cool quote"
Gravatar

#6 filmz-ayham 17 år siden

- "Insert cool quote"
Gravatar

#7 HonoDelLoce 17 år siden

#6 - tak for det link, har altid haft problemer med at finde den side :P

#4 - nu er der jo andre personer i historien end lige hovedpersonen..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#8 filmz-ayham 17 år siden

#3 -
Jeg savner lidt forklaring på de forskelliges handlinger..

hvilke handlinger?
- "Insert cool quote"
Gravatar

#9 HonoDelLoce 17 år siden

Som f.eks. tøsens, hvor hun vil efterlade Toke, selvom Toke da garanteret ville have forklaret hende, hvad ham den anden sagde.. Hvorfor vil hun hellere køre med en, hun ved, ikke interesserer sig for hende andet end fysisk, for at efterlade en, der tydeligvis respekterer hende..

Hvorfor prøver chaufføren at forsvare Toke, men holder alligevel inde og blot efterlader ham?
Gravatar

#10 filmz-ayham 17 år siden

vi får allerede fra første shot af de to wiseguys etableret den hvidhårede som den hårde negl. Deraf må man kunne konkludere at den anden wiseguy er knap så tough (han forsvarer ikke toke, han siger blot man ikke kan efterlade ham derude), det er en naturlig reaktion at protestere.

Hun driver gæk med toke, deraf Femme Fatale kapitlet. Toke kan selvfølgelig ikke forklare sig, det der ingen undskyldning er for at slå. Pigen ved ikke hvor plat hendes fyr er, men det ved Toke. Han prøver at gøre noget ved det fordi han bliver ført i fordærv af hendes skønhed. Det ender selvfølgelig galt. Femme Fatale antyder jo også at kvinden er farlig og i stand til at spille folk ud mod hinanden.

De fleste ting giver vel sig selv IMO?
- "Insert cool quote"

Skriv ny kommentar: