Jeg mangler som overskriften beskriver, en scripter til at assistere et solidt halv proffesionelt og kærligt crew fra 23/4 - 26/4. At scripte handler i korte træk om at have en sans for detaljer, rum og organisering. Når man F.eks. har gårsdagens optagelser i hus, så er det scripterens job at sørge for at tingene på settet stod nøjagtigt som før, at være opmærksom på at der pludselig ikke står en bog på reolen som karakteren absolut overhovedet ikke ville læse og ydermere så notere ned hvilke indstillinger og skud der er blevet taget. Som sagt i korte træk...!
Hvis du/i er interesseret så ring til mig på 51944607 så kan jeg sætte dig ind i det! Opgaven er desværre ulønnet men vil tilbyder selvfølgelig credit på rulleteksten og en kopi af produktionen på DVD. Vi filmer i Helsingør (sjælland) men der er transport ordning og mad på settet! Det foregår fra 7:30 til 16:00 i de dage, altså til tirsdag, Hvis du kun kan nogle af dagene eller F.eks. kender nogen der måske kunne være interesseret så ring endelig alligevel!!!
Mange venlige hilsener David Paulsen (Indspilningsleder)
Ps. hvis der er nogle dygtige lydmænd derude som kunne tænke sig en udfordring så mangler vi også desperat en til om søndagen, og hvis en evt. interesseret lydmand kan flere dage end bare søndag, så bliver de modtaget med kyshånd!!! (Vi har alt udstyret selv, 4 microports, boom, og optagelse på DAT bånd - bare så du/i har en idé om hvordan og hvorledes)
#1 filmz-write-off 19 år siden
I kan være min sidste redning :)
Jeg mangler som overskriften beskriver, en scripter til at assistere et solidt halv proffesionelt og kærligt crew fra 23/4 - 26/4.
At scripte handler i korte træk om at have en sans for detaljer, rum og organisering. Når man F.eks. har gårsdagens optagelser i hus, så er det scripterens job at sørge for at tingene på settet stod nøjagtigt som før, at være opmærksom på at der pludselig ikke står en bog på reolen som karakteren absolut overhovedet ikke ville læse og ydermere så notere ned hvilke indstillinger og skud der er blevet taget. Som sagt i korte træk...!
Hvis du/i er interesseret så ring til mig på 51944607 så kan jeg sætte dig ind i det!
Opgaven er desværre ulønnet men vil tilbyder selvfølgelig credit på rulleteksten og en kopi af produktionen på DVD.
Vi filmer i Helsingør (sjælland) men der er transport ordning og mad på settet! Det foregår fra 7:30 til 16:00 i de dage, altså til tirsdag,
Hvis du kun kan nogle af dagene eller F.eks. kender nogen der måske kunne være interesseret så ring endelig alligevel!!!
Mange venlige hilsener
David Paulsen (Indspilningsleder)
Ps. hvis der er nogle dygtige lydmænd derude som kunne tænke sig en udfordring så mangler vi også desperat en til om søndagen, og hvis en evt. interesseret lydmand kan flere dage end bare søndag, så bliver de modtaget med kyshånd!!! (Vi har alt udstyret selv, 4 microports, boom, og optagelse på DAT bånd - bare så du/i har en idé om hvordan og hvorledes)