Gravatar

#1 filmz-write-off 19 år siden

Jeg er nu (igen, igen) lige ved at have min kortfilm klar. Men den proffessionelle lydmand som jeg havde håbet på vil hjælpe mig med min film, bakkede ud fordi han, efter sin egen udtalelse, var alt for meget af en perfektionist og derfor ville være nød til at skulle bruge mindst fjorten dages (gratis) lyd redigering på filmen og det har han ikke lyst til! Og jeg forstår ham så udemærket.
Hånden på hjertet så er der en del arbejde der skal gøres for at lyden vil være perfekt - den er på ingen måde håbløs, bare omstændig ;)
Vi havde ingen specifikke lydmænd (eller hvad man kalder dem på settet?) som var stærkt bevidste om hvordan man holdte et helt jævnt niveau i volumen - og derfor er der ikke kun ujævnhedder men også steder der måske skal dubbes (hvilket er muligt)

På den LYSE side, så har den omtalte lydmand tilbudt mig at konsultere og levere udstyr til disposition, hvis jeg kan finde en (upcoming) "lydmand"/tonemester som har lyst til en udfordring og erfarings udveksling fra en dygtig proffessionel tonemester der har arbejdet en del på danske spillefilm.

Hvis du på nogen måde er interesseret (og seriøs) så giv et kald på: 51944607
Så vil jeg med glæde svare på alle de spørgsmål der kunne være!

Mvh
David Paulsen
Gravatar

#2 filmz-write-off 19 år siden

Der er ikke nogen der kender nogen, der kunne have/få blod på tanden?
(I understår jer i at skrive dracula)
Gravatar

#3 filmz-maban 19 år siden

det eneste jeg kan hjælpe med er; aldrig, aldrig skriv dit telefon nummer...
det kan godt være at man er lidt paranoid, men man ved sgu aldrig =)

Haps!
Gravatar

#4 filmz-write-off 19 år siden

#3 Paranoid... En ensom psykopat med lysten til at lave amatørfilm snubler over et ensomt telefon nr.
Efter et baggrunds check finder den mordhungrende mandsperson ud af at David paulsen bor på Rosenørnsalle 41 3,th, hvorefter han nådesløst videofilmer sin slagtning af den naive sarkasme-nar og ligger amatørfilmen ud på nettet sammen med hellerup pigerne. Derefter griner han mørkt fra bunden af maven og undre sig over at der var nogen der kunne være så naive -
Det er jeg... og jeg tager chancen!

Men jeg værdsætter omsorgen ;=)
Gravatar

#5 filmz-gimleno1 19 år siden

#4 hey fedt, den film vil jeg se *LOL*
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#6 filmz-write-off 19 år siden

#5 Du kan købe plottet for en million milliard - har virkelig brug for et solidt alarmsystem nu *G*
Gravatar

#7 filmz-gimleno1 19 år siden

#6 Hm, har vist brug for en afdragsordning så, det er jul, så jeg har ikke så mange kontanter på mig.....;-)
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#8 filmz-netrom1 19 år siden

HI Ha Haaarr Hvor er min Lannnnge kniv,, ha haarr, og ingen alarm,,, som at stjæle slik fra en spider. HO HO David Paulsen bliver endnu en held som plusl,,,langsomt dør under en optagelse til min stor-film "Nissetisseren vender tilbage"

:-) MvH Netrom1

Skriv ny kommentar: