Vi lavede i øvrigt også selv en politibil dengang, ud af en hvid kadet og noget sort gaffatape, men den teknik kan IKKE anbefales til closeups af nogen art. Men langt væk virker det ret overbevisende, især hvis man har et blåt rotorblink at smide på taget, og de kan skaffes alle vegne.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg er glad for alt den hjælp I kom med her på falderebet, men jeg er i samråd med min producer, blevet enige om at instille projektet. Da jeg skal på skole om en måneds tid, er det ikke muligt at starte op igen før jeg kommer hjem, om et års tid.
Det er bare ærgeligt, for det er den slags ting der aldrig bliver til noget. Om et år har ting sikkert ændre sig både det ene og det andet sted, og du har fået en ny idé som du hellere vil lave. Hvis jeg var Jer ville jeg bare se at få strikket de uniformer og skaffet de biler. Problemer vil der altid være. Men det er bare min ydmyge mening :) Håber at det går Jer godt uanset.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Hvis ikke jeg skulle rejse afsted om en måned, så havde det ikke været noget problem. Men jeg orker bare ikke alt det stress lige inden jeg skal afsted.
Jeg føler med dig og du skal vide du kan altid skrive, hvis der er noget du vil have hjælp til, 2nd opinion, eller hvad det måtte være, så skal jeg/vi nok være der til at bakke dig op/hjælpe dig :)
#11 gi-jones 18 år siden
#12 SpielbergFreak 18 år siden
Tak for opbakningen.
Mvh
Allan
#13 gi-jones 18 år siden
#14 SpielbergFreak 18 år siden
Vi mangler uniformer, som sagt og så sprang vores biler fra.
Men alle involverede var friske på at starte hvor vi slap, om et års tid inkl. lufthavnen.
#15 gi-jones 18 år siden
#16 SpielbergFreak 18 år siden
Hvis ikke jeg skulle rejse afsted om en måned, så havde det ikke været noget problem. Men jeg orker bare ikke alt det stress lige inden jeg skal afsted.
#17 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#18 elwood 18 år siden
haha så tror jeg det var sang nok for denne gang hehe, trist med projektet, men hva you can't rush art.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#19 SpielbergFreak 18 år siden
og Crystalstar1200, jeg tar dig nok på ordet en dag:-)
#20 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***