Det bliver svært. Vi har tidligere haft held med at lave dem selv. Skaf 10 blå skjorter og ti par grå regnbukser, og fyld dem ud med statister der ligner politifolk. Mærkerne på ærmerne kan laves med en printer og sættes fast med gaffa på bagsiden. Closeups afhænger af hvor grundig du er :)
Jeg føler med dig og ved hvordan det føles når ens projekt begynder at smuldre - sender mange trøste tanker !
Okay, har I prøvet at kontakte fx et par lokale politistationer ???
Har I prøvet at kontakte overkudslagre for fx militæret, der måske kan strikke noget sammen der ligner, som mod en credit på strimlen vil give jer det billigt ???
Som GI siger de er nemme at kopiere, så bare undgå at lave close-ups. Vi har også prugt en farveprineter og de der man bruger til at lave t-shirts.
#4: Er ked af at skuffe dig, men det der er ikke dem jeg lavede. Det var ment som inspiration :) Sorry.
Men anyways, mener jeg altså ikke at de burde være så svære at lave. Et bælte med en plasticpistol hjælper nok også. Jeg er i tvivl om hvorvidt de ville bære slips in action, men det må være til fri fortolkning.
Men hey; chear up. I har lang tid, så hvis det her er Jeres største problem så er I godt hjulpet :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg lavede i øvrigt emblemet selv ud fra nogle logoer jeg nassede på nettet, men det var vist ikke særligt korrekt. Giv mig lige en halv time, så skal jeg se om jeg kan bikse noget sammen til dig.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#1 SpielbergFreak 18 år siden
Rigspolitiet kan ikke låne os dem alligelvel!!! Vi skal bruge mindst 10, gerne flere. Mindre er selvfølgelig også en hjælp.
De skal bruges fra fredag d. 4/8
Er der nogen der kan hjælpe?!?
Mit nummer: 24 94 50 94
Mvh
Allan
#2 gi-jones 18 år siden
De skal se sådan her ud:
http://www.skagen-by.dk/image/politi.jpg
#3 filmz-Kadann 18 år siden
#4 SpielbergFreak 18 år siden
det må jeg sige det ser sgu godt ud, men hvor finder jeg de billeder?
#5 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Okay, har I prøvet at kontakte fx et par lokale politistationer ???
Har I prøvet at kontakte overkudslagre for fx militæret, der måske kan strikke noget sammen der ligner, som mod en credit på strimlen vil give jer det billigt ???
Som GI siger de er nemme at kopiere, så bare undgå at lave close-ups. Vi har også prugt en farveprineter og de der man bruger til at lave t-shirts.
Hvilken type biler skal I bruge ???
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#6 elwood 18 år siden
Emblem
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7 gi-jones 18 år siden
Men anyways, mener jeg altså ikke at de burde være så svære at lave. Et bælte med en plasticpistol hjælper nok også. Jeg er i tvivl om hvorvidt de ville bære slips in action, men det må være til fri fortolkning.
Men hey; chear up. I har lang tid, så hvis det her er Jeres største problem så er I godt hjulpet :)
#8 gi-jones 18 år siden
#9 gi-jones 18 år siden
Det burde kunne gøre det ud for logoet. Jeg var ikke helt sikker på farverne, men mon ikke det bliver glemt i farten.
#10 SpielbergFreak 18 år siden
Det er kanon!