Gravatar

#1 filmz-vieri32 16 år siden

jeg er en filmglad person. jeg har lige købt en bærbar comuter til 10.000 kr. nu mangler jeg en redigerins program helst avid, er der nogle der ved hvor jeg kan downloade den eller købe den "billig". for jeg arbejder i netto, det siger sig selv jeg er ikke rig. og kan i anbefalde en camera til rimelig pris.. hvis i kander nogle sider(undskyld stave fejl)....chek min film på youtube, skriv ondskabens kode.
Gravatar

#2 Killkaj 16 år siden

syns du skulle prøve sony vegas.. bruger det selv;) det er mega godt, og faktisk også brugervenligt--
Gravatar

#3 gi-jones 16 år siden

Avid har en Free version.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#4 frahm-2 16 år siden

Har de det? hvordan får man fat i den?
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#5 gi-jones 16 år siden

Den kan hentes et sted fra deres hjemmeside, eller det kunne den i hvert fald tidligere. Det er længe siden jeg har prøvet.
Gravatar

#6 filmz-vassago 16 år siden

Avid tilbyder ikke længere programmet, men det kan endnu hentes forskellige steder på nettet. Søg på "Avid Free DV".
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#7 gi-jones 16 år siden

Nå, snydt igen :(
Gravatar

#8 frahm-2 16 år siden

okay, men det er vel kun en begrænset version af programmet kan jeg forestille mig.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#9 filmz-vassago 16 år siden

Ja, man har vist ikke adgang til så mange spor, men ved ikke om der er flere begrænsninger end dette. Måske længden af timelinen.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#10 filmz-vieri32 16 år siden

hvad mad en go' camera til billig (5.000) pris? er der nogle stader på auktion evt. brugte.

Skriv ny kommentar: