Gravatar

#1 filmz-DanMarc produktions 17 år siden

Hej med jer!

Vi har igennem noget tid lavet det vi selv syntes er sjove videoer. Og vi vil så gerne ha feedback, men her er vores problem. Tit er det eneste input vi får "haha", "i er sjove", "Fuck i er lamme", "brænd i helvede" og lignene.

Her er mit request:
Kunne i ikke være rare og nævne nogle af de ting der er gode, samt det der er mindre godt? Det vil hjælpe os gevaldigt! :)

Vi kan jo starte med den her

på forhånd tusind, tusind tak :P
Gravatar

#2 b e c h 17 år siden


Det minder mig om dengang jeg selv begyndte at lave film, der lærte jeg ret hurtigt at der er MEGET stor forskel på, hvad man selv synes er sjovt - fordi man er med til at lave det, og fordi men kender dem som er "sjove" på skærmen, og på hvad resten af verden, som ikke er med til at producere og ikke kender de "sjove" personer i filmen, synes er sjovt.

I mine øjne har i stadig den lektie til gode...
Gravatar

#3 DarkLight 17 år siden

Synsvinklen da Dan bliver smidt ud af bilen og efterfølgende fortvivlelse og panik fungerer godt.
Da han ligeledes bliver trukket ud af lyskeglen og ud i mørket er også godt.
Resten er slet slet ikke godt eller sjovt.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#4 Killkaj 17 år siden

Jeg synes den var grineren:P
Gravatar

#5 filmz-DanMarc produktions 17 år siden

Dav.

Tak for de ærlige ord..

Det er fuldt ud meningen af det skal være plat og barnagtigt, så jeg er ikke enig i at vi ikke har lært "venner og bekendte" lektien ;). Denne har vi forstået fuldt ud, men charmen ved at lave videoer går af, når vi laver noget som vi ikke selv syntes er sjovt.

Kritikken tager vi til os, vi takker ydmygt :)
Gravatar

#6 dolphinfriendly 17 år siden

I skal lære at skildne mellem hvad der er sjovt for jer og hvad der er sjovt i det hele taget...for seriøst drenge, det er hverken sjovt eller tilnærmelsesvis godt. Det må I da selv kunne se.

Som DarkLight er inde på, fungerer jeres p.o.v. skud godt...men der er virkeligt ikke andet at komme efter.

Skriv ny kommentar: