Gravatar

#1 Bobby Singer 14 år siden

Mig og nogle venner fra Potemkinfilm i Århus er så smut begyndt på pre-production til en kommende krimi kortfilm, hvor vi skal bruge en bestemt location helst i Århus. Det jeg leder efter er en spisestue, men den skal helst se lidt gammel og fin ud, sådan lidt alla noget man ville se i et gammelt slot. Hvis den ikke helt ligner det jeg beskriver gør det heller ikke noget, den skal bare ligne en fin spisestue. Hvis folk kender et sted, hvor de har sådan en spisestue eller måske selv har en, som de er villig til at låne ud, ville det virkelig være en stor hjælp og vedkommende ville selvfølgelig blive krediteret for det.

Hvis i kender til en location der kunne passe lidt til det jeg beskriver, må i meget gerne skrive til mig her på tråden eller sende mig en pm og vedlægge nogle billeder så jeg har noget at vise til de andre. Skal helst bruge billederne til i morgen, hvis der er mulighed for det, så jeg har noget og vise til de andre. Vi regner med at starte optagelserne tidligst Torsdag og være færdig senest Tirsdag i næste uge.

På forhånd tak.
Idjit
Gravatar

#2 filmz-JuuL 14 år siden

hils sune
Gravatar

#3 Bobby Singer 14 år siden

Er der slet ikke nogen der kender til sådan en location, som måske er mulig at benytte til lidt optagelser?
Idjit
Gravatar

#4 Bobby Singer 14 år siden

Hvis nogen kender til et sted hvor de har sådan en location i Århus, må i meget gerne vedlægge et link eller et tlf. nummer til stedet.
Idjit
Gravatar

#5 stoffer 14 år siden

Jeg bor i København så kender intet til Århus, men lyder da som om at I kunne bruge en spisestue i en herskabslejlighed, de er tit ret fine. Og det er også en smule lettere at finde en et slot eller gods.

Men held og lykke med det i hvert fald.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!

Skriv ny kommentar: