Jeg har for ca. 6-8 år siden fulgt med i en serie på DR, som handlede om en dreng der bliver moppet og han kravler op i en træhytte, den falder han ud af og rammer jorden og ryger i koma. Nu følger man ham i en eventyr verden hvor kun børn/unge styrer verden, han skal nå hen til et hvidt tårn for det er nøglen så han kan komme hjem igen ( vågne af komaet ) Det fede er at man også følger med i den virkelige verden, hvor man ser hvordan hans mor sidder ved hans side. Plus alle dem som findes i den virkelige verden er også med i eventyr verdenen som andre karaktere. Jeg specialt huske at der en pige som hjælper ham i eventyr verdenen og det er en af han klassekammerater i virkeligheden og hun kan ikke gå ordentlig fordi hendes ene ben fejler noget, men i den anden verden er det helt ok.
Er der ikke nogen der kender denne serie?? Det ville være cool hvis nogen kunne give mig titlen på den.
Jeg kan godt huske den serie og fulgte da også med i den fra tid til anden. (Nåede da også at se sidste afsnit!) Serien kørte for snart 10 år siden på DR eller Sverige.
Kan dog ikke huske originaltitlen, men på dansk hed den vist noget i stil med "Strejftogt/Rejse i det ukendte" - vist nok...
#4 - Tak skal du ha' nu da jeg tænker over det så så jeg den da vist nok fra sverige 2 . Men jeg ville bare gerne finde den på IMDB. så jeg kunne se om den er til at straffe, for jeg var ikke så heldig som dig og se det sidste afsnit :-(
#1 filmz-MiniJack E! 20 år siden
Jeg har for ca. 6-8 år siden fulgt med i en serie på DR, som handlede om en dreng der bliver moppet og han kravler op i en træhytte, den falder han ud af og rammer jorden og ryger i koma.
Nu følger man ham i en eventyr verden hvor kun børn/unge styrer verden, han skal nå hen til et hvidt tårn for det er nøglen så han kan komme hjem igen ( vågne af komaet )
Det fede er at man også følger med i den virkelige verden, hvor man ser hvordan hans mor sidder ved hans side.
Plus alle dem som findes i den virkelige verden er også med i eventyr verdenen som andre karaktere.
Jeg specialt huske at der en pige som hjælper ham i eventyr verdenen og det er en af han klassekammerater i virkeligheden og hun kan ikke gå ordentlig fordi hendes ene ben fejler noget, men i den anden verden er det helt ok.
Er der ikke nogen der kender denne serie??
Det ville være cool hvis nogen kunne give mig titlen på den.
på forhånd tak.
#2 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#3 chandler75 20 år siden
#4 Ikari 20 år siden
Serien kørte for snart 10 år siden på DR eller Sverige.
Kan dog ikke huske originaltitlen, men på dansk hed den vist noget i stil med "Strejftogt/Rejse i det ukendte" - vist nok...
#5 filmz-MiniJack E! 20 år siden
#6 Thorsby 20 år siden