hej, Jeg er i fuld færd med at lave nogle test optagelser til en kommende filmproduktion.
Jeg bruger adobe premiere og mit spørgsmål lyder således; Hvordan kan det være atnår man exporter sit materiale til AVI. bliver kvaliteten dårlig, men når man redigerer det i programmet er kvaliteten helt i top?
Jeg har prøvet at stille på forskelige kvalitets instillinger i Adobe, men lige lidt hjælper det. AVI. filen forbliver hakkende og meget pixelreret... Nogen der har en ide om hvad der er galt?
Så ligger filmen sikkert i dv allerede. Prøv at tjekke dine exportindstillinger. Den står nogle gange til recompress always. Du skal også tjekke at den ikke interlacer yderligere (giver flimmer i billedet), og så skal du være sikker på at den står på dv - PAL. Man er nød til at lege lidt med alle indstillingerne indtil det virker.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#1 filmz-Emilio 19 år siden
Jeg er i fuld færd med at lave nogle test optagelser til en kommende filmproduktion.
Jeg bruger adobe premiere og mit spørgsmål lyder således; Hvordan kan det være atnår man exporter sit materiale til AVI. bliver kvaliteten dårlig, men når man redigerer det i programmet er kvaliteten helt i top?
Jeg har prøvet at stille på forskelige kvalitets instillinger i Adobe, men lige lidt hjælper det. AVI. filen forbliver hakkende og meget pixelreret... Nogen der har en ide om hvad der er galt?
På forhånd tak,.
#2 gi-jones 19 år siden
#3 filmz-vassago 19 år siden
#4 filmz-Emilio 19 år siden
#5 gi-jones 19 år siden
#6 filmz-Emilio 19 år siden
#7 gi-jones 19 år siden
#8 filmz-Emilio 19 år siden