Jeg er i gang med at finde de sidste ting til min film. Er der nogen som ved hvor man til billige penge kan låne en riffel/sniper med kikkertsigte på? Den behøves jo ikke at virke. Så mangler jeg også en røgmaskine da jeg skal lave nogen billeder med tåge. Hvor kan man låne sådan en til billige penge?
Våben er svære. Hvis den skal være monster-ægte skal du nok enten finde en eller anden jæger-psykopat, der ligger inde med en rigtig udgave, eller have fat i sådan noget som DR eller andre der udlejer rekvisitter. Mener faktisk at der er et firma i DK der ikke laver andet end at udleje våben til film. Tror du kan finde navnet på det i rulleteksterne til "I Kina Spiser de Hunde" eller på ekstramaterialet til "2 Ryk og en Aflevering". Hvis realismen er knap så vigtig kan softguns også bruges. De er ikke specielt dyre, og har mange detaljer. De er dog gerne lidt plastic-agtige i closeups.
Jeg tror ikke det kan betale sig at leje en røgmaskine. Vi købte en i sommer, mener den kostede 300-400 kr. Men hvor meget tåge snakker vi om?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#1 filmz-jtv 19 år siden
Så mangler jeg også en røgmaskine da jeg skal lave nogen billeder med tåge. Hvor kan man låne sådan en til billige penge?
På forhånd tak!
#2 gi-jones 19 år siden
Hvis realismen er knap så vigtig kan softguns også bruges. De er ikke specielt dyre, og har mange detaljer. De er dog gerne lidt plastic-agtige i closeups.
Jeg tror ikke det kan betale sig at leje en røgmaskine. Vi købte en i sommer, mener den kostede 300-400 kr. Men hvor meget tåge snakker vi om?
#3 filmz-gimleno1 19 år siden
#4 filmz-lone wolf 19 år siden
#5 filmz-jtv 19 år siden