Gravatar

#1 MiniJackE 15 år siden

Hej Alle,

Da jeg skal til at lave en ny Zombiefilm, har jeg brug for nogle kreative krafter, som har lidt erfaring og interesse for special F/X makeup og effekter!

Filmen, hvis den bliver god nok, skal være med i en dvd samling, som kommer til at bestå af 5-7 kortfilm, alle lavet af "amatørere" som så skal samles på en dvd, med henblik på udgivelse.

Da budgetet ikke er stort, så kan jeg ikke betale for arbejdskraften, men skal nok betale for atl udstyr mm.

Filmen vil bestå af rigtige skuespillere og vi sigter efter at lave en så proffesional film som muligt. Vi kommer til at få coaching fra en kendt skuespiller og vi arbejder på at få en kendt komiker/skuespiller med i filmen i en lille rolle.

Så vi har store ambitioner med projektet.

Filmen vil ikke være en overdrevet splatter, men mere sigte efter realisme og på den måde, forhåbentlig ikke fremstå så amatøragtigt som nogle zombie hjemmevidoer kan blive.

Så fremt i har interesse i projektet, så må i gerne kontakte mig på mail: [email protected]

Jeg bor selv i kbh og det bliver ogse i storkøbenhavn at optagelserne kommer til at finde sted.

Glæder mig til at høre fra jer.

Venligste hilsner
Lasse Rasmussen
MiniJack Entertainment

Skriv ny kommentar: