#8 Jeg hvis man skulle lave sådan et site, så skulle det dække alt indenfor film og tv produktion.
Men man kunne måske også prøve at tænke på Hr. og Fru Jensen (måske mest Hr.) som bare vil klippe deres sidste ferie sammen. altså det jeg mener er at man kune have en del af formuet som henvender sig til "super amatører", så de også havde et sted at søge hjælp. Håber i forstår
#12 Ja, det er rigtigt med Hr. og Fru Jensen, men jeg vil nu mest mene at sitet bør henvende sig mod folk som mener det "seriøst", men der skal da være plads til alle niveauer.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Jeg vil helt klart kalde det et undergrunds-film-folk-site, men der er jo ikke nogen grund til at udelukke nogen. Det skal være for folk der interesserer sig for filmproduktion, på alle niveauer. Jeg ved ikke lige med tv-produktion... jeg tror ikke at udvalget af folk der arbejder med det på fritidsniveau er så stort. Så hedder det nok nærmere dokumentarfilm, hvilket vi selvfølgelig helt klart skal have plads til.
Nogen der har en god idé til et domænenavn?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg forestiller mig lidt at det først og fremmest skal være et forum-site. Lidt i stil med www.dvxuser.com (der i øvrigt er et fedt community bygget omkring Panasonics kameraer).
Jeg kan godt se ideen i at lave en database ting med mulighed for at søge hjælp til forskellige projekter, men spørgsmålet er om det ikke fungerer bedre ved hjælp af en opslagstavle-funktion, hvor man kan skrive hvad man mangler/tilbyder, lidt ligesom folk allerede gør her?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#11 Patriarch 16 år siden
Så moralsk support herfra!
#12 aknot 16 år siden
Men man kunne måske også prøve at tænke på Hr. og Fru Jensen (måske mest Hr.) som bare vil klippe deres sidste ferie sammen. altså det jeg mener er at man kune have en del af formuet som henvender sig til "super amatører", så de også havde et sted at søge hjælp. Håber i forstår
#11 Det skal der også til
Den første bruger i hus, og sitet er ikke engang oppe endnu :)
#13 frahm-2 16 år siden
Ja, det er rigtigt med Hr. og Fru Jensen, men jeg vil nu mest mene at sitet bør henvende sig mod folk som mener det "seriøst", men der skal da være plads til alle niveauer.
#14 Patriarch 16 år siden
#15 aknot 16 år siden
For det skal klart mest være til dem der mener det seriøst.
#16 gi-jones 16 år siden
Jeg vil helt klart kalde det et undergrunds-film-folk-site, men der er jo ikke nogen grund til at udelukke nogen. Det skal være for folk der interesserer sig for filmproduktion, på alle niveauer. Jeg ved ikke lige med tv-produktion... jeg tror ikke at udvalget af folk der arbejder med det på fritidsniveau er så stort. Så hedder det nok nærmere dokumentarfilm, hvilket vi selvfølgelig helt klart skal have plads til.
Nogen der har en god idé til et domænenavn?
#17 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18 gi-jones 16 år siden
Jeg kan godt se ideen i at lave en database ting med mulighed for at søge hjælp til forskellige projekter, men spørgsmålet er om det ikke fungerer bedre ved hjælp af en opslagstavle-funktion, hvor man kan skrive hvad man mangler/tilbyder, lidt ligesom folk allerede gør her?
#19 frahm-2 16 år siden
filmfolk.dk eller www.fordemdermenerdetmedfilmseriøstmendererdaogsåpladstilhrogfrujensen.dk.
Det sidste er nok lidt for langt.
#20 gi-jones 16 år siden