hej det kunne være fedt at vise jeres egen film på nettet, så vi kunne diskutere om filmen og blive måske beder i fremtiden til at instrueret...her er min film. kan også skrive www.youtube.com, og søg på ondskabenskode / the code of evil...
Man i kan også oploade jeres film på youtube.com, det har jeg gjort, det kunne være fedt vis i gjorde det samme så vi kunne få et gode diskussion her på siden. Og hvis jeres film fylder for meget kan i dele jeres film i mange dele. på youtube skal max jeres film være 10 min. Men vis i har andre sider kan i bare skrive her på siden, så kan vi se den og diskutere, på den måde få vi messer af gode ideer, for at instruere i vores neste projekter, så kom i gang, og hvad synes i om min film?
Jeg har engang som 14 årig, i smalfilmsformat instrueret "Iversens Barndom". Et 2½ minuts ekvilibristisk indblik i min gamle fysiklærers ubegribelige indre univers, kulminerende med en noir inspireret afslutning, hvor protagonisten må lide en krank skæbne. Desværre er orginalelementerne stærkt nedbrudt af tidens tand og en restaurering nødvendig, før andre vil kunne opleve dette værk. Derfor er det endnu umuligt at spå, om nogen tidsramme for en offentlig visning.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
dailymotion.com er vist omkring 100-120mb - stadig ikke optimalt men langt bedre end youtube - at jeg skal sidde og klikke på 10 forskellige klip er nok til, at jeg mister interessen.
#1 filmz-vieri32 17 år siden
#2 dolphinfriendly 17 år siden
#3 filmz-ayham 17 år siden
#4 filmz-vieri32 17 år siden
#5 filmz-Bruce 17 år siden
#6 filmz-grev_michal 17 år siden