Gravatar

#1 filmz-gojacool 19 år siden

Der er noget med, at film skal være vist på festival eller i fjernsynet eller på anden måde være beviseligt interessant for offentligheden. Hvordan gør I nemmest det? Min kommende film (færdig engang i oktober efter planen) synes jeg ihvertfald selv er værdig til en IMDB-plads, hvis jeg skal vurdere filmens indhold og skuespillere.
Gravatar

#2 filmz-gimleno1 19 år siden

Kig under punktet "Eligibility rules" på http://www.imdb.com/updates?update=title
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#3 filmz-gojacool 19 år siden

Jepjep, dem har jeg læst. Men har de danske amatørfilm, der ligger på IMDB, virkelig opfyldt de krav? Jeg prøver ikke at lyde snobbet eller afvisende, men jeg er bare nysgerrig for, hvor strikse de er med de danske film.

Jeg kan f.eks. spørge ud i luften, thi jeg ved, at folkene bag Brutal Incasso huserer her - undskyld, jeg ikke ved det her, men hvordan levede denne film op til Eligibility'en?
Gravatar

#4 elwood 19 år siden

has become famous for some reason and is widely talked about/referenced in non-local media or the 'film community' or is now of general historic interest for some reason.

synes da at filmz' folkene har en del ære for den del hehe.

has been made by a (now) famous artist or person of public interest.

Hmm Gi-Joe er da en mega berømt undergrunds instruktør er han ikke, jeg mener Våde bananer, hvor meget mere undregrunds agtig bliver det.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 gi-jones 19 år siden

Jeg ER faktisk enormt berømt. Der er fans der ringer hele tiden og jeg skriver vel rundt regnet 15-20 autografer om dagen, på specialfremstillede fotos.

Tjek min fanside her: http://www.eyesdata.dk/fan/
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#6 elwood 19 år siden

#5 lol, den er slet ikke smækket op i løbet af fem min. , hmm hvor er de alt for store billedefiler, som der skal være på sådan en side.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7 filmz-gimleno1 19 år siden

Lækker side der, GI.. ;)

Vedr. Brutal Incasso er årsagen den mængde medie omtale den har fået, det faktum at den har Ole Ernst med, samt at filmen har en sikker distributionsaftale ordnet til når den er færdig - derfor :)

Iøvrigt er jeg imod at kalde filmen en "amatør" film eftersom der er adskillige prof skuespillere med, og kalder man den det er der flere andre danske film produceret på lige vilkær man ligeledes er nødt til at kalde amatørfilm af den årsag at de også er produceret for et lavere beløb af penge og løn til folkene kommer når den sælges ;) (kan komme med en liste til de der er nysgerrige)
Gravatar

#8 filmz-gojacool 19 år siden

Sorry gimle - jeg er vist ikke helt klar over omfanget af Brutal Inkasso... beklager tå-trædningen :-)
Gravatar

#9 filmz-gimleno1 19 år siden

#8: No problem.. :-)

Skriv ny kommentar: