Gravatar

#11 Morbid 19 år siden

#10 - Hørt!
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#12 filmz-netrom1 19 år siden

#10 så må du håndhæve lidt kræftiger at have en lille bi-rolle i din egne film!! øgle!! ,,næh havenisser, det er der pengene er.

Skal vi ikke lave en julekalender om havenisser!
Gravatar

#13 =galledalle= 19 år siden

Jeg er selv 14 og mig og nogle af mine venner har noget vi kalder et lokalt filmselskab. Det er desværre ikke offenligt gjordt så det er ikke et rigtigt selskab. Vi er selv skuespillere i vores film og raproter om alle de kedelige ting i vores lille landsby på en spændende ny måde. Jeg selv er mega fan af film og vil også en gang blive til noget proffessionelt men vi ser.

External Juice
-More than just movies
External Juice
-More than just movies
Gravatar

#14 filmz-gimleno1 19 år siden

#12 Personligt har jeg altid tændt ret kraftigt på havenisser, så kør med den idé, det lyder som en gyser! "Havenissens blodhævn", det er DET de unge vil have! ;-)
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#15 gi-jones 19 år siden

havenisser, vold og sex. Det er den gyldne cocktail for den ægte exploitation. Og så en enkelt øgle (rotter kan også bruges for dem med mere begrænsede midler).
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#16 filmz-gimleno1 19 år siden

Drop nu det øgleræs, det er sgu så halvfemser! *G*
Gravatar

#17 filmz-netrom1 19 år siden

Jeg havde en helt ny shanger i tankerne! Dollos for havenisser,, lavet i stopmotion,,JR skal være en tyk nisse med en trillebøre.
Men mulighedderne er utalige! hvad med "savind privet nisse" eller "Tre mænd og en nisse" og her er jeg slet ikke begyndt at udforske sex industrien inden for det område!! jeg ser for mig, flere sengekante film som kunne forbedres væsligt ved at putte en lille have nisse ind her og der,,,på den beskite måde!!

MvH Netrom-nisse
Gravatar

#18 filmz-gimleno1 19 år siden

Hvad med noget helt andet? En sci-fi western udelukkende med regnorme? Jaja, det lyder måske langt ude, men det er med garanti ikke lavet før! Et sikkert hit!
Gravatar

#19 lasse78 19 år siden

heavy nisser og døds nisser. Jeg mindes stutsekvensen i shrek KICK ASS. Der er sku ik noget som nisser der fyrer den af.
Kan sagtens forestille mig julemanden growle en bitte strofe. Og de der små irreterende alfer fyre noget tråd af.

Ja heavy nisser er hvad vi skal ha.

Og så har nisser jo også langt hår som de kan svinge lidt med.

;)
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#20 filmz-gimleno1 19 år siden

Nisser fra helvede er sgu cool! ;-)

Side note, hvor mange af jer ser Futurama? DERES julemand er sgu den sejeste julemand EVER! *LOL*

Skriv ny kommentar: