Gravatar

#1 Killkaj 12 år siden

I anledningen af et arrangement på Nordkraft i Aalborg (filmkraft) har jeg og nogle kammerater valt at lave en kortfilm.. (Selvom det nu mest var i anledning af en uges påskeferie )

Vi er selv rimelig tilfredse med resultatet, specielt lydsiden, som vi ellers ikke har arbejdet specielt meget med.. Men da den er en "gyser", mente vi at det var vigtigt ;)



Kom rigtig gerne med feedback, både i negativ, men så sandelig også positiv retning ;)
Gravatar

#2 Collateral 12 år siden

Jeg synes sgu i har gjort det godt. Nu understreger du selv lyden, og jeg synes snildt i kan være stolte af den. Derudover synes jeg også der var mange spændende visuelle ideer, og var eksempelvis ret imponeret over hvor overbevisende det er når jeres karakter får slået hovedet ned i gulvet. Simpelt, men ganske effektivt udført.

Det er naturligvis klart at man kan se det er low-budget, men jeg synes resultatet er rigtig fint. Personligt ville jeg måske have foretrukket at man havde lidt mere indhold, altså lidt mere historie. Men i har formentlig også gjort jer selv en tjeneste ved ikke at have dialog, da det tit afslører såvel produktionens begrænsninger, som skuespillernes eventuelle ditto.

Håber min tilbagemelding er brugbar.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#3 Killkaj 12 år siden

Super rart med noget feedback :)

Jep, dialog har er ikke så godt, når det gælds et lidt mere seriøst projekt :D

Skriv ny kommentar: