Gravatar

#1 JannikAnd 16 år siden

På Youtube er det nu muligt at se kortfilmen "Alle Women is Bitches" - en film jeg har filmet og klippet (selvom jeg ikke har den store erfaring i nogle af facetterne).

Filmen handler om en verdensomspændende virus, der gør kvinder til voldsnarkomaner. Opretholdelsen af verdensfreden afhænger nu udelukkende af den italienske playboy/lejemorder Don Emilio og den kinesiske kannibal Fook Fiang, der hidkaldes til at ihjelslå de ondsindede kvinder.

Der er brugt et hjemmevideokamera, en lommelygte til belysning, Pinacle Studio til klipningen, skuespillerne er eleverne selv, og hele projektet skulle færdiggøres på en uge. Svære betingelser.

Derudover er jeg udmærket klar over de mange stavefejl i mellemteksterne, men dem fralægger jeg mig alt ansvar.

Men nok snak: [url= Women is Bitches”[/url]
Gravatar

#2 Ikari 16 år siden

#1 Og du er vel også opmærksom på den tydelige grammatiske fejl i filmens titel?
Eller er det bevidst...?
Gravatar

#3 JannikAnd 16 år siden

#2 - Det er skam med vilje :) En intern joke, eller rettere sagt: et citat fra Oz.
Gravatar

#4 filmz-Bruce 16 år siden

Jeg synes den er på højde med Smokin' Aces og så kan jeg godt li', at du har taget udgangspunkt i et sandfærdigt tema :) Stilen er umiskendelig Greengrass, selvom der er et par scener, som fejler, hvor man faktisk kan se, hvad der sker ;)

Men derudover så håber jeg, at der blive kælet mere for din næste produktion og at den bliver mere over i "dine" genrer :)

Og var det ikke er par mandeben?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#5 JannikAnd 16 år siden

Jo, det er et par mandeben :)

"Mine genrer". Vil ikke hænge mig i specifikke typer, men jeg vil da godt indrømme, at eventuelle roser til "All Women is Bitches" ikke skal tilfalde mig :)

Kan vel egentlig også godt uploade et par af mine egne projekter, føler bare, det er lidt grænseoverskridende og "smart ass-agtigt".
Gravatar

#6 filmz-Bruce 16 år siden

#5 Tja, det er vel kun fordi det ligger lidt dybt i os alle, at vi er bange for janteloven, når vi skal vise noget frem, som vores signatur står på.

Fuck janteloven Jannik og lad os se noget smart ass-agtigt :)

Det er ligesom at skulle byde én op til dans på et diskotek! Hun skal ikke være bange for et nej ;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#7 JannikAnd 16 år siden

#6 - Patience upon thee, Robert the Bruce :)

Men ja, ydmyghed er en sær danske størrelse. Flere af mine film er blevet vist foran flere hundrede mennesker, hvoraf nogle af dem var kyndige personer fra miljøet. Men at vise en film på et site af semi-anonyme brugere, dét er svært...

Kan være, jeg smider et par film par sitet en af dagene...
Gravatar

#8 filmz-Bruce 16 år siden

#7 Det vil jeg se frem til :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#9 b e c h 16 år siden

Jeg synes du har nogle rigtig gode klippedyder, men der går lidt rigligt gentagelse i den, når du "powerklipper", specielt i starten hvor "kvinden" gnaver i ham gutten...
Gravatar

#10 Patriarch 16 år siden

Kom i gang Jannik! Om med dem!

Det er der sku'ikke nogen der tænker noget negativt om.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: