Gravatar

#1 MagnusHN 10 år siden

Hej med dig, og tak fordi du læser!
Jeg hedder Magnus, jeg er 18 år og går pt. i 3.g på STX, men min virkelige passion er medieproduktion, med fem fede streger under special effects.
Jeg har rodet mig ud i noget virkelig vildt, hvor jeg har brug for al den støtte, jeg kan få!
Smukfest igangsatte i januar måned en konkurrence, hvor de søgte 30-sekunders videospots for festivalen, hvor hovedpræmien er intet mindre end 100.000 kr.
Drevet af min passion, tog jeg udfordringen op. Hele januar, og særligt de to første uger af februar arbejdede jeg intenst på min idé - og det betalte sig! Kort efter indsendelse blev jeg nemlig meddelt det fantastiske, at mit spot var blandt de 11 finalister i konkurrencen.
Min film konkurrerer nu på opmærksomhed/likes mod de andre 10 på Facebook indtil d. 27. marts, hvor konkurrencen afgøres.

DERFOR

vil jeg blive enormt lykkelig, hvis I kunne have lyst til at tjekke mit spot ud (det varer som sagt kun 30 sekunder), og himmelhenrykt hvis I kunne have lyst til at smide et like - Man skal hverken have liket Smukfest eller nogen anden side for at kunne stemme.
Filmen er Smukspot #1 Kaldet "Et smukkere sted"
https://www.facebook.com/danmarkssmukkestefestival...

Det er hård konkurrence, og lige nu ligger jeg nummer 2, så jeg kan bruge ALT den støtte, jeg kan få; så kunne vennen, kæresten, mor, far have lyst til at give et like også, er I simpelthen fantastiske!
At vinde 100.000 kr ville være et uvirkeligt skridt imod min drøm om at gøre faget til min karriere, jeg håber I har lyst til at hjælpe mig på vej!

I hvert skal du have tusind tak for at have læst, hvad jeg havde!
Mange smukke hilsner,
Magnus Hilding-Nørkjær
Gravatar

#2 davenport 10 år siden

Godt lavet :)
Hermed et like på FB :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3 The-new-meister 10 år siden

Nice lavet:) Du får også en likes fra mig af ;)
Gravatar

#4 Flemming Larsen 10 år siden

Også likes fra mig.

Skriv ny kommentar: