Hej... Jeg har købt et mini dv kamera (JVC GR-D240E) og jeg ville gerne høre om der er nogen af jer der kan hjælpe mig med hvordan jeg kan sætte dette til pc'en og redigere? På forhånd mange tak. Mark.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Tillykke med det nye kamara, det ser fint ud. Er lidt nysgerig efter om du har fået det til at virke?
Det er skrækkeligt let idag, da jeg ville lave det trik første gang købte jeg med en kammarat et sony video-8 kamara, "brugt" for en formue og det kostede over 5.000 for et grabber kort for at få det analoge signal ind i computeren. (Pentium 100Mhz)
#9: Mange tak, jeg kan fortælle at jeg ventede på kameraet i tre uger fra Linnemann og fik af den grund dem presset fra 4000,- for "bare" kameraet til at vi gav 3500,- kr. MED 2 bånd (værdi 200,-kr.) Så sparede 700 kroner... Og ja det virker perfekt. Men mangler jo lidt muligheden for at redigere hvilket jeg ikke har endnu.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#1 Collateral 19 år siden
Mark.
#2 filmz-paladrim 19 år siden
#3 filmz-sanjo 19 år siden
#4 Collateral 19 år siden
#2: Hvilket kabel skal jeg så bruge fra kameraet og over i kortet?
#5 filmz-sanjo 19 år siden
#6 Collateral 19 år siden
#7 filmz-sanjo 19 år siden
http://www.edbgiganten.dk/shop/productinfo.asp?id=...
#8 Collateral 19 år siden
#9 filmz-netrom1 19 år siden
Det er skrækkeligt let idag, da jeg ville lave det trik første gang købte jeg med en kammarat et sony video-8 kamara, "brugt" for en formue og det kostede over 5.000 for et grabber kort for at få det analoge signal ind i computeren. (Pentium 100Mhz)
#10 Collateral 19 år siden