hey hov, det er bare for at komme i forekøbet på low life bicthere... jeg har læst andre tråde på dette forum hvor folk hæver sig over andre pga. stave fejl... wow?
- så den var ikke til folk der har bidraget til denne tråd på nuværende tidspunkt
#6 Det jeg mener med motiver er "andet end tekst" Det er selvføldigt meget brugt at man skriver noget i grafiti. Det kan også være det bare er min personlige mening at der skal være noget grafik udover teksten. Som F.eks. http://martine.org/grafiti.jpg Her er det meste så grafik og der er ikke gjort så meget ud af teksten.... men det er jo rigtig meget smag og behag.
#8 Jeg kan heller ikke se filmene under "Feat." og den som hedder "i am me" under "ske"
#9 men det er da en fin hjemme side efter som du siger den er jeres første. Kan huske hvordan min første så ud og den var ussel.
jeg kan udemærket forstå hva' du mener men det er jo smag og behag! -
de fleste af de ting der ligger på hjemmeside er gamle produktioner og det du efter lyser er i blandt endnu ikke uploadet billeder!
vi er som sagt rookie på hjemmeside området og er pt i gang med at lave en annonce til siden der vil efter lyse en webmaster der har lyst til at gå i samarbejde med kalkes gruppen, så vi kan få mere hyppige updates.
kig efter updates en gang i mellem(sker mindst en gang om ugen) www.kalkes.dk
#11 filmz-gimleno1 19 år siden
#12 filmz-kalkeskriger 19 år siden
- så den var ikke til folk der har bidraget til denne tråd på nuværende tidspunkt
- gi-jones, se vores film og gi' din mening
www.kalkes.dk
#13 filmz-write-off 19 år siden
#14 filmz-netrom1 19 år siden
Som F.eks. http://martine.org/grafiti.jpg Her er det meste så grafik og der er ikke gjort så meget ud af teksten.... men det er jo rigtig meget smag og behag.
#8 Jeg kan heller ikke se filmene under "Feat." og den som hedder "i am me" under "ske"
#9 men det er da en fin hjemme side efter som du siger den er jeres første. Kan huske hvordan min første så ud og den var ussel.
MvH Netrom1
#15 filmz-kalkeskriger 19 år siden
jeg kan udemærket forstå hva' du mener men det er jo smag og behag! -
de fleste af de ting der ligger på hjemmeside er gamle produktioner og det du efter lyser er i blandt endnu ikke uploadet billeder!
vi er som sagt rookie på hjemmeside området og er pt i gang med at lave en annonce til siden der vil efter lyse en webmaster der har lyst til at gå i samarbejde med kalkes gruppen, så vi kan få mere hyppige updates.
kig efter updates en gang i mellem(sker mindst en gang om ugen) www.kalkes.dk