Gravatar

#11 filmz-gimleno1 19 år siden

Hm, ja, kan heller ikke helt følge med...troede bare det var mig, men åbenbart ikke *G*
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#12 filmz-kalkeskriger 19 år siden

hey hov, det er bare for at komme i forekøbet på low life bicthere... jeg har læst andre tråde på dette forum hvor folk hæver sig over andre pga. stave fejl... wow?

- så den var ikke til folk der har bidraget til denne tråd på nuværende tidspunkt

- gi-jones, se vores film og gi' din mening

www.kalkes.dk
Gravatar

#13 filmz-write-off 19 år siden

#12 Har sendt dig en mail!
Gravatar

#14 filmz-netrom1 19 år siden

#6 Det jeg mener med motiver er "andet end tekst" Det er selvføldigt meget brugt at man skriver noget i grafiti. Det kan også være det bare er min personlige mening at der skal være noget grafik udover teksten.
Som F.eks. http://martine.org/grafiti.jpg Her er det meste så grafik og der er ikke gjort så meget ud af teksten.... men det er jo rigtig meget smag og behag.

#8 Jeg kan heller ikke se filmene under "Feat." og den som hedder "i am me" under "ske"

#9 men det er da en fin hjemme side efter som du siger den er jeres første. Kan huske hvordan min første så ud og den var ussel.

MvH Netrom1
Gravatar

#15 filmz-kalkeskriger 19 år siden

hej netrom, tak for din uddybelse!

jeg kan udemærket forstå hva' du mener men det er jo smag og behag! -

de fleste af de ting der ligger på hjemmeside er gamle produktioner og det du efter lyser er i blandt endnu ikke uploadet billeder!

vi er som sagt rookie på hjemmeside området og er pt i gang med at lave en annonce til siden der vil efter lyse en webmaster der har lyst til at gå i samarbejde med kalkes gruppen, så vi kan få mere hyppige updates.

kig efter updates en gang i mellem(sker mindst en gang om ugen) www.kalkes.dk

Skriv ny kommentar: