Gravatar

#1 filmz-kalkeskriger 19 år siden

amatør kunstfilm er vores hobby, hvor ligger vi? giv din mening og gør dagen mere kalkes...

<--kaklask
Gravatar

#2 filmz-kalkeskriger 19 år siden

jeg synes den er intressant
Gravatar

#3 filmz-kalkeskriger 19 år siden

Gravatar

#4 filmz-gimleno1 19 år siden

alternativt, tror ikke helt jeg fanger det *G*
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#5 filmz-netrom1 19 år siden

#1 jeg må indrømme at det ligner det vi andre prøver at undgå! men der er da et markede for sære film! bare se MTV.

Men jeg syntes da det er fedt at i har lavet en side med alle de sære indtryk. Der er bestemt nogle af de grafiti malere som er ret dygtige. (syntes bare der mangler nogle motiver)

Og til dem som laver film,, så tror jeg der mangler lidt historie,, man skal da prøve at sige et eller andet med sin film! et lille bitte budskab...

MvH Netrom1
Gravatar

#6 filmz-kalkeskriger 19 år siden

kan du sige lidt mere om det med motivet, vi mener et motiv at alt hva du kigger på og kan se... så kan der være noget galt med den måde motivet kommer frem - vi mener ikke man kan sige der mangler motiv på fx. en tegning af en ske, så er ske'en vel motivet på den tegning?

- tak fordi i skiver jeres mening, vi beder alle folk om at fortsætte!

www.kalkes.dk
Gravatar

#7 filmz-kalkeskriger 19 år siden

lad være med at slå ned på stave fejl med midre i ikke fatter hva' der bliver skrevet?
Gravatar

#8 filmz-write-off 19 år siden

#1 Hej Kalkeskriger

Jeg vil rigtig gerne se jeres film men jeg har et problem med at se dem!
Jeg kører på mac (har en windowsmediaplayer) og der virker filerne ikke! Men heller ikke på mit arbejde hvor de kører windows.
Er det muligt at få ændret formatet El. evt. hvis du har dem liggende i et andet format, så du kan sende dem til min mail?
Jeg vil VIRKELIG gerne se dem!!

Håber du kan give en hånd.
Gravatar

#9 filmz-kalkeskriger 19 år siden

skal vi ta dig på ordet? - det satme strange det her sted.... send en mail til [email protected] så sender vi dig filmne du ikke kan se, du burde kunne se swf. og flv. de ligger under art/uluku eller ske - vi har aldrig prøvet at lave en hjemmeside før så den er lidt rookie, der er omkring fire forskellige formater...

- tak for interessen, if this ga'g aint no kaklask...
Gravatar

#10 gi-jones 19 år siden

Er det kun mig, der har svært ved at følge med i denne "samtale". #7: Hvem har skrevet noget stavefejl?
#2: Hvorfor skriver du til dig selv?
#9: Hvilket ord?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: