Gravatar

#1 filmz-niso 16 år siden

Lyd- og Kameramand søges til spillefilm i Jylland

Mit navn er Nis Closter og jeg har skrevet et manuskript til en spillefilm med arbejdstitlen ”De fremmede iblandt os.” Filmen handler om 5 unge arbejdsløse, der driver den af i en kedelig provinsby. De drømmer om et bedre liv hvor de kan komme til at tjene flere penge og leve i luksus. En dag kommer afrikaneren, Jacques, forbi. Han er kommet til den lille provinsby for at finde arbejde. Gruppen ser med det samme Jacques som en trussel mod dens eksistens. Jacques opbygger sig en ordentlig tilværelse og stjæler gruppens kærester. Gruppen forsøger nu at vise ham hvem der bestemmer i området.

Filmen skal optages over en periode af ca. 10 dage i forskellige lettilgængelige byer i Midt- og Sydjylland. Jeg mangler en lydmand og en kameramand. I må meget gerne have prøvet at arbejde med teknik før, men det eneste krav er at I er interesseret i at lave film. Har dette din/jeres interesse må I meget gerne kontakte mig:

Tlf: 61673053
Email: [email protected]

Hilsen,

Nis Closter
Gravatar

#2 Bony 16 år siden

Jeg tror som sådan ikke at det er det rigtige site at søge crew på.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3 filmz-niso 16 år siden

Hej,

Ved du eventuelt en bedre hjemmeside at søge crew på?

Gravatar

#4 SpielbergFreak 16 år siden

dvoted.net
Gravatar

#5 filmz-niso 16 år siden

Hej,

Hvem er frisk på at betjene et godt kamera og nogle gode mikrofoner? Her får du chancen.
Gravatar

#6 SpielbergFreak 16 år siden

Hvornaar er det? Og hvilket kamera?
Gravatar

#7 filmz-niso 16 år siden

Det er i november. Jeg har et Canon XM-2 3 CCD videokamera der kan optage billeder i pro kvalitet. Jeg har en tie clip, en stå, en boom og en trådløs mikrofon. Alt det vil vi komme til at bruge til filmen.
Gravatar

#8 SpielbergFreak 16 år siden

#7

Jeg har sendt dig en PM.
Gravatar

#9 Patriarch 16 år siden

#8

Er du back in the hood? :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#10 SpielbergFreak 16 år siden

#9

Nej ikke endnu.

Skriv ny kommentar: