Jeg søger nogle projekter at lave musik til i en anden genre end den jeg dagligt arbejder med. For tiden laver jeg militæristisk action musik til en kommende PC/consol spil, og det spil jeg skal lave til lige efter er i stort set samme genre - jeg er ved at blive sindsyg af det, og jeg har brug for andre genre på mit resume :D
Så jeg søger nogle mindre projekter med musik i en anden dur - thriller, gyser, drama eller ligende.
Da jeg arbejder 10 timer dagligt med musik, er det begrænset hvor hurtigt jeg kan levere varen. Jeg tænkte at det var lidt musik jeg kunne lave i ny og næ når jeg var træt af action. Derfor kan jeg ikke springe til og levere 60min musik på en måned, medmindre jeres budget kan købe mig fri fra mit andet musik arbejde :)
Så hvis du er seriøs, ambitiøs, og kommende dansk filmtalent så er det muligt vi kan finde ud af et spændende samarbejde.
Er du stadig interesseret i at lave noget arbejde for andre? Jeg er netop gået i gang med en teateropsætning, der får premiere til foråret, og vi skal bruge noget musik. Hvad ville dine krav være?
Hej Jannik. Ja jeg er stadig interesseret, men jeg må nok melde pas på en teater opsætning. Lyder som en del arbejde og så med et media jeg ikke har arbejdet med før. Men tak for muligheden.
#1 Patriarch 19 år siden
Jeg søger nogle projekter at lave musik til i en anden genre end den jeg dagligt arbejder med. For tiden laver jeg militæristisk action musik til en kommende PC/consol spil, og det spil jeg skal lave til lige efter er i stort set samme genre - jeg er ved at blive sindsyg af det, og jeg har brug for andre genre på mit resume :D
Så jeg søger nogle mindre projekter med musik i en anden dur - thriller, gyser, drama eller ligende.
Da jeg arbejder 10 timer dagligt med musik, er det begrænset hvor hurtigt jeg kan levere varen. Jeg tænkte at det var lidt musik jeg kunne lave i ny og næ når jeg var træt af action. Derfor kan jeg ikke springe til og levere 60min musik på en måned, medmindre jeres budget kan købe mig fri fra mit andet musik arbejde :)
Så hvis du er seriøs, ambitiøs, og kommende dansk filmtalent så er det muligt vi kan finde ud af et spændende samarbejde.
#2 Patriarch 19 år siden
#3 Patriarch 19 år siden
Det ser ud til at jeg muligvis har et projekt en gang i november. Det vil sige at jeg evt. er ledig før da, og så en gang i december og frem.
#4 Corgan 19 år siden
Yo.
Du må jo sige til hvis du har brug for lidt hjælp til det visuelle. Hvis der er noget interessant, kan det være at jeg er på.
#5 Patriarch 19 år siden
#6 Corgan 19 år siden
Aight... Jeg misforstod. Jeg troede at det var dit eget projekt du skal have gang i til november.
#7 Patriarch 19 år siden
Mangler egentlig blot en fotograf+kamera. Når jeg har det vil jeg gå igang med seriøst at historieudvikle
#8 Corgan 19 år siden
Cool nok.
Hold mig lige opdateret med hvordan det går med projektet.
#9 JannikAnd 19 år siden
#10 Patriarch 19 år siden