Gravatar

#1 filmz-alexm 17 år siden

Mangler din film lidt skræddersyet stemningsfyldt musik, så tag dig i agt!!

Hop ind på [url=http://thelastoverture.mymusic.dk]www.thelastoverture.mymusic.dk /url og lyt medens De læser videre..

Jeg har yderst lidt erfaring! Jeg komponerede et lille minuts penge til en kortfilm, som ikke rigtig blev til noget. Men instruktøren var vældigt godt tilfreds..! Har et par andre aftaler i vente i low/no budget klassen... jagga jagga! Kontakt mig endelig hvis du eller din nabos fætter Jørgen har brug for musik!
Gravatar

#2 filmz-Torp 17 år siden

Hej Alex

Jeg synes det er noget rigtig fedt filmmusik du laver.
Musik som dit, kan bare løfte en film til et helt andet niveau!

Jeg er i øjeblikket igang med, at skrive en film, og jeg vil helt sikkert have dig i baghovedet når jeg skal igang med at producere den. Så jeg gemmer lige dit link til senere brug!
Gravatar

#3 filmz-alexm 17 år siden

uh havde da vist glemt at skrive et svar :-) Tusind tak! Håber vi finder ud af noget. Hvad er det for et projekt?
Gravatar

#4 filmz-Torp 17 år siden

Projektet er stadig på et ret tidligt stadie. Jeg er pt. igang med at skrive filmen. Målet er en film på ca. 20 - 30 min, og genren er "action-komedie", lidt i stil med Lasse Spangs film.
Gravatar

#5 Killkaj 17 år siden

Lyder godt:D Tror nok det kunne interresere mig. Får man lov at bruge det gratis?
Gravatar

#6 filmz-alexm 17 år siden

Til Torp:
Ah okay lyder sgu fedt! Vil glæde mig til at høre mere derom :-)

Til Killkaj:
Njaa it depends ;-) Men glad for du kan lide det :P Hvad har du da i tankerne?
Gravatar

#7 Killkaj 17 år siden

alexm: Ved ik helt.. En gyser på et tidspunkt, når jeg har lagt hjernen i blød:D
Gravatar

#8 filmz-alexm 17 år siden

Lyder interessant! Lad os da endelig finde ud af noget engang :-) Hvis du bruger noget af det musik på nettet vil jeg vide det og have credits, men vi kan eventuelt også finde ud af noget mere skræddersyet..
Gravatar

#9 kasper0204 17 år siden

Jeg er også interesseret! Er også i et meget tidligt stadie (Skriver manuskriptet) - men hvis du kan finde ud af gys/anderledes spændingsmusik - så er du også i reminderen hos mig! :o)
Gravatar

#10 filmz-alexm 17 år siden

Cool! Skal til at skrive musik til en gyser inden længe, så kan du jo selv bedømme :-)

Skriv ny kommentar: