Jeg må sgu desværre indrømme at jeg har svært ved at sige så meget positivt. Jeg tror det grundlæggende problem er at der ikke er en særlig god ide bag filmen. Så er filmen også lidt for lang, hvilket er et generelt problem for gymnasiefilm (min egen inkluderet). Hvis I havde klippet den ned til omkring tre minutter, så tror jeg faktisk godt den kunne fungere. Ideen holder bare ikke til en syv minutters film.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Okay, må desværre give frahm-2 ret. Det var en ret ligegyldig omgang, der var alt, alt for lang. Desuden var den dårligt klippet, og der var ingen handling. I bruger 7 minutter på at fortælle én ting: En fyr tror, at han kommer for sent i skole, men i virkeligheden kommer han for tidligt. DOH! Det kunne uden problemer være gjort på et minut.
Tag bare starten, hvor han sidder på messenger og overvej, hvor mange ligegyldige klip, der er? Behøver vi virkelig bruge 20 sekunder på at se ham taste svaret på beskeden ind? Behøver vi se computeren lukke ned? Og sådan er det hele vejen igennem.
Desværre - det er en om'er. I har lige stjålet 7 minutter af mit liv, som jeg ikke får tilbage :-( (lidt harskt sagt, men I får det samme svar fra jeres seere, hvis I i det mindste ikke klipper det ned)
#1 MadMovieFan 16 år siden
Da det kun er et skoleprojekt, med ekstrem kort tid til både filmning og redigering er resultatet også lidt derefter...
Men kunne godt bruge lidt konstruktiv kritik og ellers bare høre hvad i synes om den...
Den kan desværre kun ses på youtube hvilket tager lidt af kvaliteten. (tag den for guds skyld i 'high quality')
#2 frahm-2 16 år siden
#3 filmz-nielsty 16 år siden
Tag bare starten, hvor han sidder på messenger og overvej, hvor mange ligegyldige klip, der er? Behøver vi virkelig bruge 20 sekunder på at se ham taste svaret på beskeden ind? Behøver vi se computeren lukke ned? Og sådan er det hele vejen igennem.
Desværre - det er en om'er. I har lige stjålet 7 minutter af mit liv, som jeg ikke får tilbage :-( (lidt harskt sagt, men I får det samme svar fra jeres seere, hvis I i det mindste ikke klipper det ned)