Skal til at optage og vi har brug for et kostume. I den sammenhæng ville jeg bare høre om der var nogen der havde gode erfaringer ang. det at skaffe et sådant. nogle teatre der plejer at være rundhåndede, eller bare billige steder at leje. Der er tale om et piratkostume, og stedet skal bare være i Århus eller omegn (+- 100 km, bare i Jylland egentlig..)
Anyways, jeg kom ret langt med at give ham et tørklæde på hovedet, og så købte jeg en hvid skjorte, som jeg marinerede i løgskræller og brugte til at tørre min fars trailer af med, før jeg flåede den i laser. Jeg gav så et par brune lærredsbukser samme tur.
Jeg kan skaffe dig et billede når jeg kommer hjem i aften.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#3 Jeg lå inde med billederne fra kortfilmen "Piraten under sengen" som #2 gi-jones omtaler. så her er et par billeder af vores low-buget-pirat. Pirat billede 1 Pirat billede 2
#1 filmz-andersjepsen 19 år siden
Skal til at optage og vi har brug for et kostume. I den sammenhæng ville jeg bare høre om der var nogen der havde gode erfaringer ang. det at skaffe et sådant. nogle teatre der plejer at være rundhåndede, eller bare billige steder at leje. Der er tale om et piratkostume, og stedet skal bare være i Århus eller omegn (+- 100 km, bare i Jylland egentlig..)
#2 gi-jones 19 år siden
Anyways, jeg kom ret langt med at give ham et tørklæde på hovedet, og så købte jeg en hvid skjorte, som jeg marinerede i løgskræller og brugte til at tørre min fars trailer af med, før jeg flåede den i laser. Jeg gav så et par brune lærredsbukser samme tur.
Jeg kan skaffe dig et billede når jeg kommer hjem i aften.
#3 filmz-andersjepsen 19 år siden
Du må hellere end gerne smide et billede op :)
#4 filmz-netrom1 19 år siden
Pirat billede 1
Pirat billede 2
MvH Netrom1
#5 filmz-gimleno1 19 år siden
Jaja, meget morsomt..;-)
#6 gi-jones 19 år siden
#7 filmz-gimleno1 19 år siden