Gravatar

#1 filmz-harthaknut 19 år siden

Hejsa

lige lidt baggrundsinfo:
Vi er igang med at lave vores eksamensproduktion i gymnasiefaget film/TV. Er godt klar over ordet manuskript er lidt stort i forhold til hvad der reelt står skrevet, men altså det var hvad vi skulle aflevere. Den første side skal i ikke tage jer af, den er bare til den gode Hr. lærer..

Men altså det ville være rigtig fedt med nogle kommentarer til filmen. Det kan være om alt. Idéer, ting der ikke fungerer osv..
manuskript

På forhånd tak :-)

hvis jeg var konge, ville jeg være vikingekonge
Gravatar

#2 Collateral 19 år siden

Interresant idè. Synes manuset er lidt rodet, men ellers interresant. Godt. Men i har jo nok også filmen sådan, mere i hovedet så i måske har mere sammenhæng i det.. Håber jeg der bliver i filmen held og lykke!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#3 frahm-2 19 år siden

Jeg må indrømme jeg ikke læste hele manuskiptet, men umidelbart så de første par sider ikke helt dårlige ud. Jeg vil dog gerne advare mod at lave film der omhandler gymnasieelever. Min erfaring (som tidligere film-tv elev) er at disse film, sjældent bliver de mest vellykkede og at lærerne specielt ikke er så glade for dem. Det virker også lidt ideforladt og som en nødlødning at lave en film om en gruppe elever, der laver en film.
I skriver også at filmen vil blive ca. 10 minutter lang. Igen siger min erfaring, at en film helst skal ligge omkring 4-7 minutter, når det er en gymnasieproduktion. Som I sikkert selv ved, så tager klippefasen jo overraskende lang tid.
Held og lykke med det.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#4 JannikAnd 19 år siden

Spillelængden afhænger da helt og holdent af projektets omfang og seriøsitet. Min årsfilm, når den er færdigklippet, kommer til at ha' en spilletid på 10-12 mins., men det er selvfølgelig også Film/TV på Danmarks højeste niveau.

Skriv ny kommentar: