Gravatar

#1 ltt 18 år siden

Hej

Jeg skriver her med en bøn, for at høre om det vil kunne være muligt at nogen her kan hjælpe os i forbindelse med en kortfilmsproduktion i Aalborg d.17-18 november. Vi er tre universitetsstuderende (to fra Århus og en fra Aalborg) der har arbejder med kortfilmsprojekter i den seriøse afdeling.

Vi er på udkig efter en præcisionriffel der ser "rigtig" ud, til en enkelt sekvens i kortfilmen der går under navnet "The Preparation". Og håber at nogen kan sætte os i kontakt med én der gerne vil låne sådan et våben ud (eller måske selv har mulighed for at låne os én).

Jeg kan personligt garantere, at våbnet hverken vil komme ud i regn/dårligt vejr (det kan vores kamera heller ikke) eller at det på nogen måde bliver affyret overhovedet! Ydermere skal det kun bruges på én lokation, så det skal ikke bæres rundt osv. eller løbes med. Situationen hvor riflen skal bruges som rekvisit er helt stationær. Vi skal, som titel antyder, kun filme "forberedelsen" til et kill.

Jeg vil også gerne understrege at vi er meget seriøse med vores arbejde, og ikke er blot nogle amatører (i den negative forstand) med et kamera, men at professionalisme og punktlighed er noget vi går op i.

Vi er netop nu i gang med fintuningen af vores første produktion kaldet "Chase Movie". En film der forhåbentligt skal og kan gøre sig indlands og udenlands i diverse kortfilmsfestivaler og konkurrencer. Er du/I interesseret i at se nærmere på vores arbejde, kan vi måske finde ud af noget med et link til en færdig klipning af filmen (dog med midlertidig lydspor).

Da dette er en privat produktion har vi ikke mange penge, men vi er villige til evt. at aftale en form for pant vi kan lægge eller en evt. lejepris. Du/I vil selvfølgelig blive krediteret på filmen.

Vi ser frem til at høre fra jer.

På forhånd tak

Mvh
Lars T. Therkildsen
Move Productions
Gravatar

#2 cyberzed 18 år siden

Nu er det godt nok nogen år siden jeg har været hardballer, men det du er ude efter er nok noget i retningen af et PSG-1 (det var i hvert fald den eneste sniper clone der var tilbage i sin tid da jeg var aktiv). Desværre har jeg ikke nogle gamle hardball kontakter i Århus/Aalborg, havde det nu været på Sjælland havde jeg måske kunne have hjulpet.

Måske tag en hurtigt søgning efter hold i Aalborg egnen, der må være nogen kontaktpersoner på de forskellige hold der kan hive lidt i nogen tråde, og måske have lidt mere nutidig viden end jeg lige har. I teorien kan Barret .50 været lavet i hardball også.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#3 ltt 18 år siden

Mange tak for rådet. Faktisk har jeg forsøgt mig på at kontakte Aalborg Hardball Forening og et Aalborgbaseret hold, men har ingen svar fået. Desværre. Selv bor jeg i Århus, så måske jeg skal se mig omkring her.

Men endnu engang tak! :)
Gravatar

#4 filmz-herskegut 18 år siden

Jeg kender faktisk en fra Århus, som netop har en hardball sniper riffel, men jeg ved ikke hvor glad han er for at låne den ud.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#5 dyg 18 år siden

#3 - I kan jo evt. tage kontakt til Dragons Lair nede ved BioCity, de er altid flinke, og måske kan i få lov til at låne der, hvis ikke, så har de ansatte, der spiller i fritiden, og måske kan guide jer i retningen af et lån.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#6 ltt 18 år siden

Mange tak for rådene og svarene. :)

#4: Jeg kan godt forstå at han er nervøs, jeg kan ikke rigtig sige andet end at det ville jeg også selv være, men at vi ville være meget påpasselige, og ja evt. gerne ligge noget pant, hvis det skulle kunne hjælpe. Er det muligt og for lidt bøvl, må du gerne tage kontakt :)

#5: Ja dem kunne jeg selvfølgelig spørge, det tror jeg måske jeg vil her er i løbet af de næste par tage. Taxa!
Gravatar

#7 filmz-herskegut 18 år siden

Jeg kan godt lige prøve at høre ham ad, måske skal der bare noget sweet talk til ;-)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#8 ltt 18 år siden

Det ville slet ikke være dårligt! Evt. hvis han tvivler kan du jo give ham min email [email protected]

Skriv ny kommentar: