Vi er et mindre filmhold der i slutningen af januar og i løbet af februar skal bruge nogle weekender på en mindre kortfilm.
Til dette mangler vi pt et kamera så ville høre om der er nogen der enten ligger inde med et dv kamera (ala sony dsr pd170 eller sådan noget) eller kender nogen der gør, og har lyst til at leje dette ud nogle weekender?
Ellers hvis nogen kender gode steder i århus at leje sådan kamera udstyr? (udover filmværkstedet men vil lige undersøge om der findes andre steder)
Mvh Christian Kampmann Olsen
........................................ "If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
Det er dyrt at leje TV udstyr, forhoer dig evt. paa videovaerksteder som du selv foreslaar eller igennem privatpersoner - der maa da vaere et par stykker her paa Filmz der kan leje dig et.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Ja det var netop private udlejere jeg tænkte på :-)
Det kan nemlig løbe op rent økonomisk, og idet jeg har et projekt til sommer af der vil kræve en del penge vil jeg forsøge at holde omkostningerne nede på dette projekt hehe
........................................ "If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#1 filmz-cko 17 år siden
Til dette mangler vi pt et kamera så ville høre om der er nogen der enten ligger inde med et dv kamera (ala sony dsr pd170 eller sådan noget) eller kender nogen der gør, og har lyst til at leje dette ud nogle weekender?
Ellers hvis nogen kender gode steder i århus at leje sådan kamera udstyr?
(udover filmværkstedet men vil lige undersøge om der findes andre steder)
Mvh
Christian Kampmann Olsen
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#2 filmz-vassago 17 år siden
#3 filmz-cko 17 år siden
Det kan nemlig løbe op rent økonomisk, og idet jeg har et projekt til sommer af der vil kræve en del penge vil jeg forsøge at holde omkostningerne nede på dette projekt hehe
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"