Gravatar

#1 Killkaj 16 år siden

Gravatar

#2 BN 16 år siden

Hvad synes i indtil videre?

Jeg synes, at I skulle finde noget andet at tage jer til end de der pubertære pinligheder.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#3 El Capitan 16 år siden

Jeg synes det var det værste lort jeg nogensinde har spildt min tid på at se.
Prøv i stedet at lave en rigtig film. Sæt jer ned og skriv et manuskript. Lav et story board.
Lad være med at bruge 10 minutter på at skrue noget usjovt, barnligt, intetsigende bras sammen, og tro det er så nemt.

Hvis i vil noget seriøst med det så prøv igen. Hvis ikke i vil så lad være med at spilde min tid!
Gravatar

#4 intak 16 år siden

Enig med #2 og 3! Den film burde i holde for jer selv og nøjes med at grine over den selv! Den er direkte så ringe at man krummer tæer over den !
Gravatar

#5 Killkaj 16 år siden

Nå nå nå nå nå:b Vi prøver jo også bare at lave den nye Epic movie:D
Gravatar

#6 Bobby Singer 16 år siden

For at hive det ned på et niveau som i forstår, vil jeg sige, at den er lige til at lukke op og skide i.
Idjit
Gravatar

#7 El Capitan 16 år siden

Du spurgte selv om vores mening.
Gravatar

#8 Killkaj 16 år siden

Jaaae? Den har jeg da også fået:b?
Gravatar

#9 frahm-2 16 år siden

Da jeg går ud fra at dette er jeres første projekt, så vil jeg faktisk gå så langt som at sige at der er øjeblikke som har potentiale. Hvis I faktisk satte jeg ned og tog det lidt seriøst kunne det blive måske blive tæt på OK. Det bliver nok aldrig festival materiale men man skal jo starte et sted.
Jeg vil dog også lige tilføje at hvis I skal lave en film i den genre så er Epic Movie og Date Movie altså ikke filmene i skal søge inspiration fra. Gå tilbage til filmene der fødte genren; Høj Pistolføring, Hot Shots, Højt at Flyve og stort set alle film instrueret af Mel Brooks.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#10 Killkaj 16 år siden

Tak tak:b Vi har faktisk prøvet at lave lidt seriøst, som ligger her inde på siden.. Den heddder vidst "Min film", inden under amatørfilm. Prøv at se den:b

Skriv ny kommentar: