Jeg skal til at filme en western/fallout inspireret kortfilm i århus omegn. Det vi står og mangler er en lokation der kan ligne en ødelagt og post-apokalyptisk verden.
Vi har taget kontakt til brandskolen, men leder stadig efter noget der enten er bedre, eller ledigt på et bedre tidspunkt. Har i nogen gode råd?
........................................ "If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
jeg har på et tidspunkt været med til at lavet et live rollespil i randers "Nigra Et Amara"(Sort Og Bitters) hvor scenariet gik ud på precis det du beskriver, her er et link så du kan se nogle billeder. det er vist ikke noget problem at låne det.. vi var der i en hel weekend..
Brandskolen er svær, fordi det ikke er lavet til at se ødelagt ud. Det er bare meningen at det skal virke realistisk at bevæge sig i, så de vinkler man kan lave derude er begrænsede (optog der for nogle år tilbage). Jeg ville lede efter nedlagte fabrikker og lignende. Skal nok lige tænke lidt over det.
Hvad med Seest? Nah, måske en dårlig ide :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#1 filmz-cko 19 år siden
Jeg skal til at filme en western/fallout inspireret kortfilm i århus omegn. Det vi står og mangler er en lokation der kan ligne en ødelagt og post-apokalyptisk verden.
Vi har taget kontakt til brandskolen, men leder stadig efter noget der enten er bedre, eller ledigt på et bedre tidspunkt.
Har i nogen gode råd?
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#2 filmz-toke_dk 19 år siden
http://www.newhope.dk/billeder/26-04-2002/index.ht...
#3 gi-jones 19 år siden
Hvad med Seest? Nah, måske en dårlig ide :)
#4 filmz-cko 19 år siden
Men hvordan kontakter man dem? har du ikke en mail eller et tlf nr?
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#5 filmz-cko 19 år siden
#6 filmz-toke_dk 19 år siden
Falcks Uddannelsescenter Beredskabsgården A/S
Langvangen 1
8900 Randers
Tlf : 86 42 95 33
#7 filmz-toke_dk 19 år siden